Gå til innhold

Kuleste ringetoner og meldingslyder til mobil?


beji

Anbefalte innlegg

Min nye ringetone, syntes denne er ganske morro, så måtte bare ha den som ringetone, med klart zebra sangen på en go 2 plass..

Men homo pelle politi bil er litt morro, men er nok fort lei denne da..

Men tror jeg skal lage meg noen vanelige ringetoner også og ha...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmmm.. Hadde tenkt å poste min ferdigklippa nydelige sang her.. Bruker Audacity. Men så kom det: "Audacity kan ikke eksportere MP3-filer direkte, men bruker isteden det fritt tilgjengelige LAME-biblioteket til MP3-filomkoding. Du må få tak i en lame_enc.dll separat, ved å laste ned LAME MP3-omkoderen, og så finne denne filen i Audacity. Du trenger kun å gjøre dette èn gang.

 

Vil du prøve å finne lame_enc.dll nå?

 

Ja      Nei"

 

Hvor finner jeg fila LAME_enc.dll?

Any help? :/

6594802[/snapback]

LAME si side er vertfall her:

http://lame.sourceforge.net/

Lenke til kommentar

Heisann!!

Masse gode låter her. Syntes spesielt denne meldingslyden med vestern var bra!

 

Lurer på en ting som noen kanskje kan svare meg på.

 

Har opiert disse lydene jeg vil ha, og de er nå på min itunes.

Hvordan får jeg så disse lydene over fra pc over til mobil? Jeg har en nokia 6233 og har kjøpt meg en usp kabel til den.

 

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Heisann!!

Masse gode låter her. Syntes spesielt denne meldingslyden med vestern var bra!

 

Lurer på en ting som noen kanskje kan svare meg på.

 

Har opiert disse lydene jeg vil ha, og de er nå på min itunes.

Hvordan får jeg så disse lydene over fra pc over til mobil? Jeg har en nokia 6233 og har kjøpt meg en usp kabel til den.

 

Takker for alle svar!

6639617[/snapback]

 

 

Kommer 6233 opp som en flyttbar disk på "Min Datamaskin"? Hvis den gjør det kan du bare finne ringetonene i "Mine Dokumenter", eller hvor du måtte ha lagret dem, og dra dem over til den flyttbare 6233-disken.

 

Hvis det ikke er en flyttbar disk fikk du sikkert med en CD med programvare når du kjøpte USB-kabelen, og da bruker du programvaren som kom med på denne CDen

Lenke til kommentar

Arctic Monkeys og Gorillaz har jeg klippet selv med Audacity. Funker fint som ringetone og meldingstone. Bruker selv lattern fra Feel Good Inc. som meldingstone. De andre er små meldingstoner jeg har funnet på dette forumet, men jeg poster de samlet igjen sånn at andre også kan ha glede av dem ;)

Gorillaz___Feel_Good_Inc.mp3

Arctic_Monkeys___A_Certain_Romance01.mp3

Posh_You_Have_a_Message.mp3

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Hey hey. Jeg liker ikke POP musikk som ringetone. Jeg er litt sær.

 

Men "Der går en Sebra" er ikke noe som feks gorillas eller Hips Dont Lie. Dermed så er den godtatt inni meg (hehe).

 

Her er mine. Disse er hjemmelaget. Og noen bortelaget (HAHA).

 

- Denne må du høre: Ringetone:

SoutPark er hentet fra "Part2 Cartman in the future" Aner ikke sessong eller episode nr.

...Brukes as we speak... Også bruker jeg denne som telefonsvarer. :D

 

- Og her har jeg en bedre versjon av CTU ringetonen.

 

- Hør: Og en Mariotone (redigert)

 

- Hør: Og en HalfLife AlarmLyd

 

- En redigert Cyborg Saturn Låt som jeg fant i en Halflifemod som heter Svenocoop.

 

- Hør: En WakeUp tone med redigert BattleField 2 lyd der man hører FireAlarm inne i en tanks Redigert oppå i begynnelsen av Naruto The Fighting Spirit låten.

...Brukes as we speak...

 

- SMS: Denne hentet jeg fra GUNMODE sound av når man går opp en level. Mariolyd når man får sopp.

TVSeries24_CTUPhone_1_.mp3

Mario_SMS.mp3

ALARM.wav

Cyborg_Saturn_Remix.MP3

Cartman_kalls_garison.MP3

Cyborg_Saturn_Remix.MP3

smb3_powerup.wav

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har akkurat fått en Nokia 6131. På den var litt forskjellige ringe- og SMS-toner, ikke noe å gå i taket for, men det var en SMS-tone som var ganske cool synes jeg. Den/filen heter Rooster.aac. Det er lyden av hanegal, og folk holder på å le seg ihjel når de hører den. Jeg skulle så gjerne ha lagt den ut her, men det er copyright på, så jeg får den ikke ut av telefonen. Kanskje noen kan få den lagt ut her for meg.

 

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...