Gå til innhold

Media Player 9 + Halo 2

Caveman

Anbefalte innlegg

Skrevet

når jeg skal se Halo2 videoen med mediaplayer 9 kommer det er forferdelig lyd, så rebooter maskien seg, noen andre som har opplevd dette?

(ja, mediaplayer 9 finnes (demo))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åffer bruker WMP9? er det ikke sånn massevis av anti-pirat ****skap der da?'

lurer på om en har fått tilbake de praktiske greiene som var i versjon 6, at en kunne gå inn på egenskaper, ved å høyreklikke på bildet, og se hvilke kodek som bruktes, bla.a fixe på Divx settings?

Skrevet

Jeg installerte tidligere idag Windows Media Player 9 Beta...og det angrer jeg nå på... Når jeg prøver å spille av filmer osv. så går CPU opp i 100% og alt går i sirup...

Noen andre som har erfaringer med den?

Hvordan kan jeg få fjernet den?

Jeg kjører Windows XP Pro

Skrevet

Hmm. Det går helt fint på min PC. Men det er vel derfor den fortsatt er beta. Den har tydligvis problemer med noen hardware kombinasjoner eller noe

Skrevet

Quote:

Den 2002-09-06 00:23, warmaster skrev:

Jeg installerte tidligere idag Windows Media Player 9 Beta...og det angrer jeg nå på... Når jeg prøver å spille av filmer osv. så går CPU opp i 100% og alt går i sirup...

Noen andre som har erfaringer med den?

Hvordan kan jeg få fjernet den?

Jeg kjører Windows XP Pro

Bruk systemgjennoppretting. Gå tilbake til før du innstallerte WMP 9 så blir du kvitt den.

En annen ting....er det noen sted folk kan komme med tilbakemeldinger til microsoft når det gjelder bugs og sånn i WMP 9? Det burde det ihvertfall være siden det er en beta...

Gjest Slettet+1374861
Skrevet

url til halo2 teaseren?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...