Gå til innhold

Julegave krise! ( gave til kjæreste )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I fjor kjøpte jeg en sånn kosegenser til eksen, hun ble veldig glad for den. Det var sånn av agora ull og som ikke klødde.

 

Gi henne noe hun liker. Hvis dere er kjærester så kan du jo gi henne en film og et pledd :hmm:

 

Du sa at smykker var utelukkende, men du kan jo gi henne noe personlig. Sett inn bilder i en utklippsbok, skriv ned noen søte/ morsomme ord og gi henne denne. Det er blitt foreslått reise til danmark etc, men siden dere ikke er så gamle ( 15 og 16) så kan det være veldig risky siden dere kan bli nektet å gå om bord. I såfall må dere ha med dere noen voksne, og hvor kjipt er ikke det å ha med seg foreldrene he he.

 

Hva med en skikkelig god kosebamse, ja en stor og skikkelig myk en. Og den må jho være søt også da.

 

Hmm, ser det har blitt foreslått diverse voksen leketøy av ulike slag. Vel, ikke noe jeg ville gitt i gave da men..

 

Uansett, lykke til..

Lenke til kommentar

Mine forslag:

 

Bodylotion og andre typer fuktighetskrem. Kjøp noe sikkelig på parfymeri.

Spør om hjelp på parfymeri til å sette sammen en liten forundringspakke til dama.

Et par jeans fra en "hipp" butikk, veldig kjekt om du vet størrelsen da...

Et par kvalitets BH, i riktig størrelse... :)

Søt kosebamse med søtt kort

Masse Asessorice stæsj fra type H&M/Glitter/Indiska

Kvalitets shampo og balsam som du kjøper hos frisør

 

Sist men definitivt viktigst: Et kvalmende søtt kort hvor du forteller hvor glad du er i henne, og hvilken fantastisk jente hun er!

 

Og for guds skyld, husk byttelapp :thumbup:

Lenke til kommentar
E dildo en ok gave eller? ligger jo en viss omtanke i det

 

altså, enten så blir den lite brukt.. eller så blir crawford lite brukt ? ;P

kanskje best med en kombinasjon..

 

Men uans, føler det er litt 14izz å svare "åå, kjøpe dildo til dama må du gjøre"

 

 

Prøv å finn noen dvd'er som du veit er fine/morsomme/bra.

Brenn en cd med sanger som betyr mye for dere! Bruk tid på å lage kjempe bra cover osv!

Kan jo kjøpe flere mindre ting også :)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
vor gammel er hun? Og bor dere sammen?

5318920[/snapback]

17 og nei vi bor ikke sammen.

har fortsatt ikke anelse hva jeg skal kjøpe. vet bare hva jeg ikke vil kjøpe(parfyme, sminke, klær, veske osv.)

 

har tenkt litt på en gigantisk kosebamsesak av samme type som bikkja mi(hu syntes nemmelig den er så utrolig søt), pluss noen andre men det er ikke så alt for lett å finne. vil gjerne kjøpe noe som kan minne henne om meg på en eller annen måte, men vet ikke hva.

 

ahrg! vanskelig!

Lenke til kommentar

Hva bruker ho tida si på? Du må ikke kjøpe noe klisjegreier. Liker ho en artist veldig godt? Kjøp en CD som er vansklig å få tak i av denne artisten, eventuellt alle CDene (Om det da ikke er Johnny Cash, hehe). Liker ho en skuespiller? Kjøp ei DVDboks med denne skuespilleren. En TV-serie? Kjøp en sesong eller to på DVD. Liker ho litteratur? Kjøp ei bok. Driver ho med teater, kjøp et skuespill eller en tur på teater. Spiller ho håndball? Kjøp ei landslagstrøye og fiks signaturer.

 

Gaver slår best ann om mottaker kan relatere seg til gava. Om du kjøper en bamse så blir reaksjonen ÅÅÅÅÅÅÅSÅSØØØØØØØØT! også blir den satt vekk ehlt til dere slår opp, da blir den revet i fillebiter og brent.

Lenke til kommentar

joda, men hun har siden hun var liten samlet på alle mulige rare bamser og teddybjørner skjønner du. det er derfor jeg tenkte i de veier. tenkte at hvis hun er trist en dag og jeg ikke er til stede kan hun sitte å klemme på den mens hun tenker på meg ;)

 

men du har jo litt rett der da. er kanskje ikke verdens beste forslag med bamse. anngående dvd'er og cd'er. hun følger ikke en spesiell artist eller tv-serie(skuespiller) går egentlig i alt, så det blir egentlig litt upraktisk.

uansett takk for forslagene

 

pysj var jo et bra forslag det. begynner å bli desperat. skal kjøpe resten av gavene i dag :/

Lenke til kommentar

Virker som jeg er i samme sitvasjonen som deg headcleaver. Jeg har bestilt en moonsorrow cd til ho, men den har ikke kommet. Ho sa at ho ønska seg noe mer personlig en, en cd. Så da ble jo plutselig hele gaven noe herk, men gir den likavell.

Nå sitter jeg her med 140 kr, ikke noe mer.

Skal ned en tur til byen å se hva jeg finner for de pengene snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...