Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Min Felguard specc

7520270[/snapback]

Bare et spørsmål: Bruker du imp nok til at det trengs 2/3 Imp. Imp?

7521875[/snapback]

 

Nei. Men må ha noen poeng for å komme vidre i det treet og da er imo Imp.Imp det beste valget om du skal partye med noen og ikke bruke Felguard.

7524551[/snapback]

Ser tankegangen, men har alltid likt imp. Healthstone. Jeg vet ikke hvor etterspurt imp er i parties (For the notice: Bruker imp selv, men det er fordi jeg trenger et manabatteri, kjekt med FS og BP i tillegg), men jeg bruker som regel det jeg har lyst til. Hadde nok brukt Felguard hadde jeg hatt det. Men er affliction, så det er egentlig ikke et problem.

 

Har Imp. Imp selv, genialt talent.

Lenke til kommentar

Jeg har enda til overs å se en felguard som har resistet min banish, og det føles godt å spytte på undead warlocks med felguard.

De dør som fluer mot min affliction spec!

 

Er du litt lur så beveger du deg rundt kampen og holder deg unna fokus, en rask banish og DOT's betyr en veldig død warlock. Om han popper en spellstone så too bad for him, da spiser han UA.

Lenke til kommentar
Jeg har enda til overs å se en felguard som har resistet min banish, og det føles godt å spytte på undead warlocks med felguard.

De dør som fluer mot min affliction spec!

 

Er du litt lur så beveger du deg rundt kampen og holder deg unna fokus, en rask banish og DOT's betyr en veldig død warlock. Om han popper en spellstone så too bad for him, da spiser han UA.

7529072[/snapback]

Initiative = Win da... Dreper affliction locks uten å miste hp hvis jeg får begynne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...