Gå til innhold

Den store Warlock tråden...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke gjort patchwerk etter 2.0 patchen, har faktisk fjernet wow helt. Er midt i eksamensperioden min, så jeg fjernet alle mulige fristelser til å drive meg vekk fra å jobbe.

 

Eneste jeg har spilt er Gears of war :p

 

Gleder meg til helgen, da jeg endelig er ferdig med alt. Da skal jeg teste og se :D

Lenke til kommentar
Tester ut raid damage med Soul Link warlocken min nå.

 

Ender opp som #4-5 på damage på Patchwerk. Og da har jeg betydelig dårligere gear(180~mindre spelldamage) enn den ene afflictionlocken(Han er #1) som kommer over meg.

7495441[/snapback]

Pottet som en galen?

7495552[/snapback]

Jeg bruker Elixir of Shadow Power og Arcane Elixir - Han bruker samme pots og Wizard Oil på våpen eller hva faen det heter.

Lenke til kommentar
Yup, elixir of shadow power, arcane elixir og wizard oil er billige buffs som gir godt med +dmg. Skulle vært påkrevd i ethvert raid som ikke har det instancet på farm.

 

- Goronzar eller Xsage du prater om Carl? -

7495777[/snapback]

Xsage vettu, den lille freaken <3

 

Da var Warlocken min snart 50 og jeg lurer på hvilken 41pointer jeg skal gå for. Unstable Affliction eller Felguard. Jeg har sinnsykt lyst til å gå full affliction, men jeg lurer litt på felguarden som jeg opprinnelig hadde bestemt meg for. Synspunkter?

7502832[/snapback]

Affliction for lvling spør du meg. Vet ikke helt hvordan fel guard vil være til lvling da jeg aldri har prøvd det, men affliction er stort sett bedre til solo pve så jeg holder en knapp på det.

Endret av Carl M
Lenke til kommentar

Patchwerk ja..

 

top5:

 

#1 - firemage - 260k

#2 - hunter - 231k

#3 - warlock - 230k

#4 - warlock - 223k

#5 - hunter - 222k

 

(Hunter damage er inkludert pets)

 

Deilig at dots ikke blir knocka vekk, og deilig å høre mages syte over at "warlocks gjør -for mye- damage". :D

Endret av nazrm
Lenke til kommentar
Full affliction, ingen tvil. Mana-effektivt, jevn og grei skade i grupper, ingen problemer å regenerere mana, lett å ende opp med en billion shards pga imp. drain soul.. og så er det fryktelig gøy å se paladiner og priester knerte seg selv. :)

7502966[/snapback]

Respeccet, full affliction. :) Hater når paladiner fjerne dotsene mine. Har ikke UA ennå da, bare 48.

 

Edit: Herregud, affliction eier. Felguard kan ta tre om gangen. Stakkars.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...