Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

7247424[/snapback]

Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt!

Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs...

7250705[/snapback]

jeg er skeptisk til menn som blir skeptiske til andre menn som spiller kvinnelige chars i MMORPGs.... :ph34r:

Bedre å sitte å se på en kvinnerumpe enn en herrerumpe vell? ;)

*litt off-topic*

Endret av zbegra
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har selv en female human warlock som main char, og trives veldig godt med den. Hadde jeg skulle valgt i dag ville jeg nok valgt undead istedet, men det er nå bare min preferanse.

7247424[/snapback]

Jeg håper for din del at du er jente. Hvis ikke: Tvilsomt!

Er skeptisk til menn som velger kvinnelige karakterer i MMORPGs...

7250705[/snapback]

Jeg er nok ikke jente nei. Spiller stort sett alltid female chars i spill hvor man har den muligheten. Personlig ser jeg ingenting galt i det. Ville nok heller sagt det var mer "tvilsomt" og absolutt måtte sitte og stirre på bakenden til en mannlig char i alle de timene, bare fordi jeg selv er mann. Jeg spiller ikke på en RP server heller, så jeg har null behov å "identifisere" meg med charactern, ei heller tror jeg selv at jeg ER charactern.

Jeg er en mann, jeg liker å se på kvinner... så enkelt er det.

:cool:

Skrevet

Figuren min er en female! Nå er jeg gnom da, og det herskaer nok liten tvil om at jente-gnomene er ufattelig mye kulere enn male ;) Har enda ikke gått lei utseendet på Maylinn (som hun heter), med over 90 dager /played.

Hehe, i tillegg er det gøy å ta bilder av seg selv etter man har tatt ned store bosser som f.eks. Patchwerk, når man står der 1m høy med rosa hår! :love:

Skrevet (endret)

hvordan warlock quester kommer etter alle demon questene og robe questen? Er lvl 37 og vet at man får mount quest på lvl 40..men hvordan quester kommer etter de questene?

Mvh Tom=)

Endret av Rockna
Skrevet
hvordan warlock quester kommer etter alle demon questene og robe questen? Er lvl 37 og vet at man får mount quest på lvl 40..men hvordan quester kommer etter de questene?

Mvh Tom=)

7258560[/snapback]

Man får infernal på level 50(quest) og doomguard på level 60 samt epic mount.

Skrevet
Gz!

Hvor får man Doomguard questet, og er rewarden noe bra?

7260327[/snapback]

Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden... :p

Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for.

Skrevet
Jeg har vært lvl 60 med min warlock i ca. 1 år og 4 mnd nå, og jeg har fortsatt ikke gjort Doomguard questet. Så bra er rewarden...  :p

Bruker stort sett aldri Infernal engang, så Doomguard (som kan være et slit å få summonet) har ihvertfall jeg lite bruk for.

7260472[/snapback]

Haha, samme her ^^

Har questen, men gidder ikke gjør den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...