Frank Drebin Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Det første som falt meg inn er at denne hører til i noe VVS-relatert. Man bruker den til å stille inn noe? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Ikke VVS nei, men ja, stille inn noe. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Så det er en form for proprietær "nøkkel" til å justere en skrue av en eller annen sort? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Nja, vil ikke si nøkkel ettersom den vanligvis alltid sitter på plass der den skal. Vet ikke om det er en skrue eller hva den justerer direkte, men det er uviktig, ettersom det er hva denne skruen/noe annet gjør som teller. Den justerer altså en eller annen mekanisme. Det er ikke noe man noen gang vanligvis fjerner fra tingen den hører til. Den sitter på plass ut levetiden til tingen den sitter på. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Snakker vi kaffemaskiner igjen? Vet det er slike ting man kan justere grovheten på kvernen med. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Nei, igjen, det tingen justerer er ingenting med strøm(kaffekvern bruker strøm), det er ikke koblet til ledning, ikke vann, ikke slanger osv. Tingen den sitter i verken bruker noe eller trenger noe for å fungere slik den skal. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Er det en fot? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Tingen har ingen funksjon ut over å justere. Altså, ikke fot. Hva den justerer er strengt tatt nok svar. Endret 7. januar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Justering under kontorstol eller bord? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jepp. Justering til kontorstol, tror den justerer hardheten på stempelet i stolen, stempelet som gjør at stolen går opp å ned. Den som er mest til høyre under setet her: Endret 7. januar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Hva er navn og funksjon for denne dingsen? Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Ja, det er en flottør-(...), men hva er funksjonen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Å flyte Tenker det er en kran som holder jevnt væske-nivå, lignende det man finner i toalettet. Lenke til kommentar
Frank Drebin Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Ja, du skal få rett på den. Det er en flottør-ventil. Ventilen til venstre åpner når flottøren kommer lavt nok, og fyller da opp tanken/bassenget helt til ønsket nivå før den lukker igjen, akkurat slik som i toalettcisternen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 Jeg klokker ut for dagen, så hvis noen andre vil ta den istedet så er det bare å fyre løs. Hvis ikke så kan jeg poste noe i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2016 (endret) Jepp. Justering til kontorstol, tror den justerer hardheten på stempelet i stolen, stempelet som gjør at stolen går opp å ned. Er det ikke bare en litt mindre vanlig type umbrakonøkkel? Altså ikke en vanlig vinklet som kun kan stå rett i hullet, men en umbrakonøkkel med kulekode for friere vinkling? Jeg ville bare kalt den umbrakonøkkel med kulehode og rundt skaft. Endret 7. januar 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 (endret) Jepp. Justering til kontorstol, tror den justerer hardheten på stempelet i stolen, stempelet som gjør at stolen går opp å ned. Er det ikke bare en litt mindre vanlig type umbrakonøkkel? Altså ikke en vanlig vinklet som kun kan stå rett i hullet, men en umbrakonøkkel med kulekode for friere vinkling? Jeg ville bare kalt den umbrakonøkkel med kulehode og rundt skaft. Jeg ville ikke godkjent det nei, vi kan godt kverulere over hva man kan kalle det, men det er ett justeringshjul til en kinnarps kontorstol. Du får gjøre opp din egen mening, men dette er 1 oppgaver siden, så hva har det egentlig å si? Du var ikke med å tippe engang. Jeg gidder ikke tråden her mer ihvertfall. Endret 8. januar 2016 av aklla Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Hvis det er noe som er laget for en slik stol, er det jo ikke feil iallefall.Men begge deler kan jo være rett. Ser ikke helt problemet her. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. januar 2016 Rapporter Del Skrevet 8. januar 2016 Hvis det er noe som er laget for en slik stol, er det jo ikke feil iallefall. Men begge deler kan jo være rett. Ser ikke helt problemet her. La til bilde og sirklet rundt delen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå