Gå til innhold

Tipp navnet på gjenstanden [Oppdaterte regler i førstepost]


834HF42F242

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nja, vil ikke si nøkkel ettersom den vanligvis alltid sitter på plass der den skal. Vet ikke om det er en skrue eller hva den justerer direkte, men det er uviktig, ettersom det er hva denne skruen/noe annet gjør som teller. Den justerer altså en eller annen mekanisme.

Det er ikke noe man noen gang vanligvis fjerner fra tingen den hører til. Den sitter på plass ut levetiden til tingen den sitter på.

Lenke til kommentar

Jepp. Justering til kontorstol, tror den justerer hardheten på stempelet i stolen, stempelet som gjør at stolen går opp å ned.

Er det ikke bare en litt mindre vanlig type umbrakonøkkel? Altså ikke en vanlig vinklet som kun kan stå rett i hullet, men en umbrakonøkkel med kulekode for friere vinkling? Jeg ville bare kalt den umbrakonøkkel med kulehode og rundt skaft.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

 

Jepp. Justering til kontorstol, tror den justerer hardheten på stempelet i stolen, stempelet som gjør at stolen går opp å ned.

Er det ikke bare en litt mindre vanlig type umbrakonøkkel? Altså ikke en vanlig vinklet som kun kan stå rett i hullet, men en umbrakonøkkel med kulekode for friere vinkling? Jeg ville bare kalt den umbrakonøkkel med kulehode og rundt skaft.

 

Jeg ville ikke godkjent det nei, vi kan godt kverulere over hva man kan kalle det, men det er ett justeringshjul til en kinnarps kontorstol.

Du får gjøre opp din egen mening, men dette er 1 oppgaver siden, så hva har det egentlig å si?

Du var ikke med å tippe engang.

post-27317-0-54635600-1452238103_thumb.jpg

 

Jeg gidder ikke tråden her mer ihvertfall.

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...