Gå til innhold

Ny SW til SE W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går det på garanti da? Med tanke på at jeg bruker sony ericsson sine sider?

5335035[/snapback]

 

Noen som vet?

5337157[/snapback]

 

 

Kjør på fUzZy, dette er utviklet av SE, teste godt av mange. Det eneste som kan ødelegge for deg er at strømmen går hjemme hos deg, at du napper ut usbkabelen og da må den på service, så fikser de det. SE hadde ikke brukt tid og penger på å utvikle dette hvis de ikke skulle stå for det, kjør igang. Jeg har ikke hatt noen problemer etter ny sw, og kjenner meg ikke igjen i noe av det de andre nevner av feil.

 

Men du kan ikke degradere sw, men det er det heller ikke noen grunn til :thumbup:

Lenke til kommentar

Har brukt den nye oppdateringstjenesten til SE (SE Update Service II) selv, ikke noen spesielle problemer der...

 

Har oppdatert to K750i og en W800 til R1AA

 

Samt to T630 til R7A og en K700i til R2CA

 

Fikk en beskjed i starten på den ene oppdateringen at serveren var opptatt, men har ikke fått det i det siste.

Lenke til kommentar
Lurte på en ting.... er det kommet ny fw igjen til w800i eller? har den derre nye som var kommet før jul

5386729[/snapback]

 

Det er forsatt versjon R 1AA008 som er den nyeste.

For å finne hvilke versjon du har tast følgende kombinasjon:

>*<<*<*

:tease:

Lenke til kommentar
Heisann!

 

Etter jeg oppgraderte fw ble T9-ordlista borte  :mad:

 

Ikke at jeg bruker/brukte den, men den skal vel ikke forsvinne?

Noen som har opplevd det samme?

 

Har prøvd å oppgradere fw på nytt, men T9 kommer ikke tilbake.

5392402[/snapback]

jeg har fortsatt ordlisten, har brukt den hver dag siden jeg oppdaterte.

Lenke til kommentar
jeg har fortsatt ordlisten, har brukt den hver dag siden jeg oppdaterte.

5392826[/snapback]

 

Da skjønner jeg ikke hvorfor min ordliste forsvant.

 

Jeg kan si at jeg ikke hadde T9 aktivsert da jeg oppgraderte til ny firmware. Men det har vel ingenting med saken å gjøre?

 

Ps: Brukte "Update Service"-programmet til SE for å oppgradere.

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar
Heisann!

 

Etter jeg oppgraderte fw ble T9-ordlista borte  :mad:

 

Ikke at jeg bruker/brukte den, men den skal vel ikke forsvinne?

Noen som har opplevd det samme?

 

Har prøvd å oppgradere fw på nytt, men T9 kommer ikke tilbake.

5392402[/snapback]

 

Det skjedde med meg også...

Lenke til kommentar

Er det noen som vet når neste FW-oppdatering er ventet? Dvs. nyere enn R1AA008?

 

Kjøpte meg en ny W800i fordi jeg savnet SE etter å hatt Samsung SGH-E730 en periode.

Det som jeg synes var så dumt med Samsung var at kalenderalarmen var en veldig kort og lav tone, slik at man måtte være på en stille plass om man skulle få med seg påminnelsen! (Da er jo litt av vitsen borte!)

 

Så tilbake til W800. Jeg hadde en K750 (+alle de andre Ericsson og Sony Ericsson som har vært på markedet siden GH337) og alle de tidligere Ericson og SonyEricssontelefonene som hadde kalender varslet med en alarmlyd som varte noen sekunder, og som samtidig var høye nok til at man hørte dem!

 

Jeg vet ikke om dette var slik på min W800 når jeg kjøpte den, for jeg var dum nok til å oppgradere SW før jeg rakk å teste den, så derfor er det uvisst om det var oppgraderingen som drepte lydstyrken på kalenderalarmen.

 

Den er like lav som laveste hakk på ringelyden, og lar seg ikke påvirke av om hvilket nivå lyden ellers i telefonen er stilt på. (Ringelyd, mediespiller etc.)

 

Noen andre som har opplevd samme sak?

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg kjøpte meg en w800i forrige uke og som mange av dere har jeg hatt problemer med disc2phone. Og ut i fra dette forumet satte jeg igang å oppdatere telefonen. Det som skjer er at når den er nesten ferdig med å oppdatere kommer det opp en feil melding om at den sliter med å execute script fila. Jeg lar telefonen stå i litt til og vips står det at den er ferdig. Men jeg får bare valgt engelsk språk. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar

Etter jeg har installert updateservice.exe får jeg denne meldingen feil.JPG og har lastet ned noen av programmene på hjemesiden deres (macromedia.com), men får ikke kjørt programmet. Noen som vet hvilket program jeg må laste ned for å kunne kjøre updateservice?

 

edit: kjenner det koker no. "You have version 8,0,22,0 installed" Likevell fungerer det ikke! :mad:

 

edit2: etter mye fram og tilbake brukte jeg mamm sin pc.

Endret av O_neal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...