Gå til innhold

Ny SW til SE W800i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei noen som vet hva er siste fw til w800i på nett?

 

Det er nå kommet ut en ny SW til SE W800i som løser problemet med Disc2Phone. Også Blåtann funksjonen er fikset på. Oppdateringen er foreløpig ikke tilgjengelig på nettet, men den må leveres inn på et service-verksted.

Den nye oppdateringen heter R 1AA008 :thumbup:

5266935[/snapback]

Lenke til kommentar

Takk da har jeg også fått oppdatert min w800i jeg kjøpte i dag på elkjop til 3499 kr da var det låst til netcom sa elkjøp og det var klistret på oransj lapp at mobilen er låst til netcom i 12 mnd. Men puttet med en gang en telenor simkort for å sjekke, som jeg tenkte så var den ikke låst. :)

 

 

Jippi for meg :)

 

Trur det e R1NA005... Viss ikkje R1AA008 har kome enda.

5281290[/snapback]

Lenke til kommentar

Klippet fra esato.com:

R1AA008

- Released on SEUS for the W800 around 2/12/05.

- Released on SEUS for the K750 around 9/12/05 (EU4 only).

- (Note: Users are currently having difficulty performing R1AA updates via SEUS for the K750 firmware. Please check the latest posts for additional information)

- Fixes MS Duo file transfer issues.

- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing.

- Menu navigation (particularly when displaying thumbnail images) feels faster.

- External speaker sound level increased

- Headphone sound level increased (by approximately 1 bar)

- Reduction of noise when playing low volume MP3s

- Further Contrast / Gamma modifications have been made to the display to improve screen image quality.

- Software versions:

LCD 0

Camera 4.5

ITP CXC 125 932 R1E

 

Har ikke helt troen på releasedatoen men får vel teste når jeg kommer hjem.

Var en del gode forbedringer her!

 

Er det ellers noen som har dette problemet med at man får feilmelding om " Programmet bruker for mye minne"?

Har aldri sett den feilmld.

Er det ved bruk av et spes. java program? Når skjer det?

Lenke til kommentar
Klippet fra esato.com:
R1AA008 - Released on SEUS for the W800 around 2/12/05. - Released on SEUS for the K750 around 9/12/05 (EU4 only). - (Note: Users are currently having difficulty performing R1AA updates via SEUS for the K750 firmware. Please check the latest posts for additional information) - Fixes MS Duo file transfer issues. - Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing. - Menu navigation (particularly when displaying thumbnail images) feels faster. - External speaker sound level increased - Headphone sound level increased (by approximately 1 bar) - Reduction of noise when playing low volume MP3s - Further Contrast / Gamma modifications have been made to the display to improve screen image quality. - Software versions: LCD 0 Camera 4.5 ITP CXC 125 932 R1E
Har ikke helt troen på releasedatoen men får vel teste når jeg kommer hjem. Var en del gode forbedringer her!

 

Denne er nå tilgjengelig på nett !

- Fixes MS Duo file transfer issues. Har ikke testet dette.

- Rotating and zooming into pictures is faster and displays an egg timer whilst processing. Dette stemmer.

- Menu navigation (particularly when displaying thumbnail images) feels faster. Dette stemmer.

- External speaker sound level increased. Har ikke testet dette.

- Headphone sound level increased (by approximately 1 bar) Dette stemmer.

- Reduction of noise when playing low volume MP3s. Er littt usikker på denne.....

- Further Contrast / Gamma modifications have been made to the display to improve screen image quality. Har en følelse av at dette også stemmer..

 

Så nå er det bare å sende telefonen inn til service får å få fikset mikrofonen. Noen andre som har klart å ødelegge mikken eller er jeg den første ?

 

Jan Egil.

Lenke til kommentar
Er det ellers noen som har dette problemet med at man får feilmelding om " Programmet bruker for mye minne"?

Har aldri sett den feilmld.

Er det ved bruk av et spes. java program? Når skjer det?

5293669[/snapback]

 

 

Ja dette gjelder ved Java spill, spillene som kommer med mobilen.

Har også problemer med at kamera slår seg på hele tiden, knappen til kameradeselett er løst å når man kommer borti denne slår kamera seg på:(

 

Men det er vel en garantisak regner jeg med!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...