Gå til innhold

Ny SW til SE W800i


Anbefalte innlegg

Hva mener dere? Når jeg sender sms så er den oransj men en hvit indikator ruller fraomover liksom til det blir sendt.

 

Takker da var jeg i mål, nå skal jeg se om det er mulig å få ført over mp3 filer uten alt for mye tull...

5304635[/snapback]

 

:thumbup:

 

Har aldri brukt Disc2Phone jeg..

Bruker bare Windows Utforsker :)

 

Edit: Ah, fant en bug i den nyeste firmwaren nå.

Statusindikatoren er helt oransj når jeg sender meldinger. :cry:

5304637[/snapback]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her er hele indikatoren oransj.. Kan være med layouten jeg bruker. Bruker "Equalizer" som følgte med telefonen.

 

Kan du prøve den? Å se om den er helt oransj da?

 

Edit: Prøvde å bytte til en annen layout, og så tilbake til den jeg hadde.

Nå funker det :) Merkelig.

Endret av MrGlenn
Lenke til kommentar

Jeg fant en annen liten bug. Hvis man tar bilde, for så å velge send med en gang man tar det, og man velger og resize, så henger tlf seg. Jeg prøvde et par ganger og den hang seg opp hver gang. Måtte ta ut batteriet for å få slått tlf av.

 

Bortsett fra det så funker den bra. Merket ikke at lyden ble noe høyere egentlig, men men. Jeg er vel bare vandt til altfor høye lyder på mp3.

Lenke til kommentar
Har funnet en liten bug til, jeg får ikke skrudd på ordboken...

5311337[/snapback]

 

Har jeg ikke merket, får du ikke slått den på i det hele tatt?

 

 

Jeg fant en annen liten bug. Hvis man tar bilde, for så å velge send med en gang man tar det, og man velger og resize, så henger tlf seg. Jeg prøvde et par ganger og den hang seg opp hver gang. Måtte ta ut batteriet for å få slått tlf av.

 

Bortsett fra det så funker den bra. Merket ikke at lyden ble noe høyere egentlig, men men. Jeg er vel bare vandt til altfor høye lyder på mp3.

5312783[/snapback]

 

 

Testa selv, flere ganger uten at den henger seg. Dette med topp bildekvalitet....

 

 

For min del er samtalelyden blitt merkbart bedre.

Lenke til kommentar

Snakket med Sony Ericsson i dag, oppdateringstjenesten er for tiden utilgjengelig og kommer sikkert ikke opp igjen før om et par dager... kanskje ikke før etter jul.

 

Han anbefalte meg å besøke deres nærmeste samarbeids verksted for SW update, i mitt tilfelle er det Nordialog, Hillevågsveien, Stavanger.

 

Jeg får ikke lagt over musikk via medfølgende Disc2Phone software og jeg får heller ikke lagt det over slik jeg vil, på andre måter jeg har prøvd.

 

Prøvde å legge mapper med Artist -> album -> sanger - direkte på minnekortet via Min Datamaskin, men det gikk dårlig.. fungerer kun når jeg legger en og en sang..

 

Skal inn på verksted i dag å få den oppdatert, irriterer meg noe grenseløst..

Lenke til kommentar
Har funnet en liten bug til, jeg får ikke skrudd på ordboken...

5311337[/snapback]

 

Har jeg ikke merket, får du ikke slått den på i det hele tatt?

 

5312850[/snapback]

 

Nope, kommer ikke i hele tatt.. Det virket før jeg oppdaterte den, så jeg lurer på om jeg skal prøve å "oppdatere" den en gang til for å se om den kommer tilbake.

Lenke til kommentar
Snakket med Sony Ericsson i dag, oppdateringstjenesten er for tiden utilgjengelig og kommer sikkert ikke opp igjen før om et par dager... kanskje ikke før etter jul.

 

Han anbefalte meg å besøke deres nærmeste samarbeids verksted for SW update, i mitt tilfelle er det Nordialog, Hillevågsveien, Stavanger.

 

Jeg får ikke lagt over musikk via medfølgende Disc2Phone software og jeg får heller ikke lagt det over slik jeg vil, på andre måter jeg har prøvd.

 

Prøvde å legge mapper med Artist -> album -> sanger - direkte på minnekortet via Min Datamaskin, men det gikk dårlig.. fungerer kun når jeg legger en og en sang..

 

Skal inn på verksted i dag å få den oppdatert, irriterer meg noe grenseløst..

5314376[/snapback]

 

 

Min musikk ligger på E:\music\artist\album\******.mp3

Har enda ikke brukt disc2phone, det er jo bare tungvint :p

Lenke til kommentar

Fikk den igjen fra verksted i dag, med ny software nevnt i første tråd.

 

Det fungerer nå å legge inn musikk via Disc2Phone.

 

@Blackninja: Det er greit når en slipper å lage kataloger selv, kun hiver eksiterende over og så er det gudd... Noe annet ville jeg mene er tungvint.

 

En ting though... det skal lite eller ingenting til før mobilen/pcen mister kontakt med hverandre og jeg får beskjed om at "minnekort eller usb enhet ikke er tilkoblet" mens jeg jobber.. det er meget irriterende hvis man må drive å koble til og fra hele tiden.. slitasjen økes også.

 

edit: nå brøt kontakten midt inni en overføring av et album... ikke morsomt...

 

edit2: jeg har oppdaget at det er mobilen som mister kontakt med minnekortet som gjør at pcen mister kontakt.. jeg har slått av mobilen, tatt ut minnekortet, satt det i igjen.. får samme problem med at den mister kontakt.

 

edit3: mobilen ser ut til å miste kontakt med minnekortet så snart jeg kobler den til pcen, kobler jeg fra igjen, får den kontakt med det med en gang... :hmm:

 

edit4: nå får jeg ikke lagt inn noen ting, verken via Disc2Phone eller utforsker. Bryter kontakt med minnekort så snart jeg kobler til. Rett før dritten åker ut vinduet, splitter ny telefon som jeg måtte levere på verksted umiddelbart etter kjøp - får ny sw og enda er det problemer.

Endret av superreven
Lenke til kommentar
Var innom SE sine sider i dag, hvor jeg fant et nytt oppdateringsprogram som kjører som et eget program.

Ser bedre ut en den java via web løsningen. Tester det ut nå.

5297134[/snapback]

 

 

Heisann, sitter her og har litt lyst til å oppdatere min nye w800i.

 

Men... hvis det skulle skje noe galt, hvor kan jeg få tilbake den gamle FW? Og hvor oppdaterer jeg den? Fant det ikke på www.sonyericsson.com

5334211[/snapback]

 

Du kan ikke gå tilbake om du legger inn ny FW, skjer det noe galt som at du klarer å nappe ut ledningen el.l. under update, må den på service.

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Har lagt merke til noe annet med Disc2Phone softwaren også, det kommer noe inn i helvte mye spam mail etter at jeg registrerte meg.

Dum som jeg var brukte jeg hovedmailen og ikke gmailen som jeg altid bruker hvis jeg er i tvil...

 

Jeg er 99.999999999999999999999999% sikker på at det er den som har skylden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...