Gå til innhold

Ny SW til SE W800i


Anbefalte innlegg

Sist jeg skulle oppgradere S.W. så stoppet det opp når det kom til punktet "Laster ned programvare"

 

Noen som har tips til evt. brukerfeil, eller er tjenesten nede for øyeblikket?

5446992[/snapback]

¨

Har du sjekket at brannmuren din ikke blokkerer internettilgangen til SEUS II, eller er du på et nettverk som ikke vil gi tilgang på den riktige porten?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på hvem i alle dager som trodde det var en god idé å skrive dette oppgraderingsprogrammet i Flash og Java. Ingen GNU/Linux-støtte heller. :(

 

Har nå prøvd å oppdatere firmware 20+/- ganger uten hell, og det er ikke pga kapasitetsproblemer fra SE sine servere. Jeg får kort og godt beskjed om at oppgraderingen feilet rett etter at den skal begynne å laste ned den nye programvaren, og at jeg må prøve på nytt.

 

Noen som har noen gode forslag?

Lenke til kommentar

Hei, sitter nå her og skal oppdatere min w800i. men så klart funker det ikke, når jeg skal starte "oppdate service(Update Service II) så kommer denne feilmeldingen:

 

incompatible Macromedia version, Required version avaliable from http:/www.macromedia.com. Application will terminate.

 

har macromedoa flash player som "kreves"... har instalert den flere ganger. har prøvd på 2 forskjellige pc er, men feilen kommer på begge...

 

så hva i huleste er det som er feil?...

Lenke til kommentar
Hei, sitter nå her og skal oppdatere min w800i. men så klart funker det ikke, når jeg skal starte "oppdate service(Update Service II) så kommer denne feilmeldingen:

 

incompatible Macromedia version, Required version avaliable from http:/www.macromedia.com. Application will terminate.

 

har macromedoa flash player som "kreves"... har instalert den flere ganger. har prøvd på 2 forskjellige pc er, men feilen kommer på begge...

 

så hva i huleste er det som er feil?...

5475823[/snapback]

 

Jeg var nødt til å installere Macromedia Flash Player gjennom Internet Explorer for å få SEUS II til å fungere, for når jeg gjorde det ved hjelp av Opera så fungerte det ikke i det hele tatt og jeg fikk samme feilmelding som du får! Bruker du f.eks. Firefox eller Opera?

 

 

Jeg fikk oppgradert, men får ikke valgt annet språk enn engelsk!

Før updaten hadde jeg norsk som menyspråk.

 

Noen som vet hvor problemet ligger?

5479549[/snapback]

 

Eneste løsning jeg har funnet er å prøve å oppdatere på nytt, og om ikke det hjelper så må du velge "tilbakestill alt" som du finner under menyen "innstillinger" og som nederste valg under "generelt" på mobilen din, for da skal norsk språk dukke opp igjen. Jeg opplevde nemlig samme problem, som dessverre forekommer iblant med SEUS.. husk at du mister absolutt alt av instillinger, javaprogrammer, spill, bilder, lyd osv.. når du velger "tilbakestill alt", så back-up er å anbefale!

Lenke til kommentar
Jeg fikk oppgradert, men får ikke valgt annet språk enn engelsk!

Før updaten hadde jeg norsk som menyspråk.

 

Noen som vet hvor problemet ligger?

5479549[/snapback]

på min er det opera, og på mutterns er det firefox :p så får vel tvinge meg selv til å prøve med ie da :blush: takk for hjelpen btw ;)

Lenke til kommentar
Jeg fikk oppgradert, men får ikke valgt annet språk enn engelsk!

Før updaten hadde jeg norsk som menyspråk.

 

Noen som vet hvor problemet ligger?

5479549[/snapback]

 

Fikk samme problem.. ringte SE og spurte hva jeg skulle gjøre. Fikk beskjed om å gå til nærmeste verksted. De fiksa det gratis :)

Lenke til kommentar
For meg har det i alle fall fungert fint med firefox.

5482262[/snapback]

 

Det kan godt hende det fungerer strålende gjennom FireFox, men jeg fikk ikke lastet ned en versjon av Macromedia Flash Player som SEUS II godtok ved å bruke Opera. Når jeg gjorde det samme med Internet Explorer så gikk det bra! Greit å vite at FireFox fungerer..

Lenke til kommentar

når jeg prøver å oppgradere, så får jeg alltid beskjed om at jeg allerede har nyeste versjon av FW, noe jeg ikke har!

jeg begynner å bli ganske oppgitt og irritert over dette, er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å få oppgradert mobilen min? (W800i)

 

jeg vil ikke bruke davinci, da jeg ikke har penger.

Lenke til kommentar

Er oppdateringstjenesten (SEUS) nede?

Når det farverike animerte åpningsbildet er ferdig, og den hvite bakgrunnen med S.E.-logoen og den grønne fremdriftsindikatoren dukker opp, kommer jeg ikke lenger! Musikken stopper, og ingen ting skjer. det går ikke å stenge vinduet en gang!

(Må bruke ctrl-alt-del, og etter en stund forsvinner det fra skjermen)

 

Jeg har forsøkt å reinstallere (avinstallerte først, og slettet mappen), slått av brannmuren osv., men ingen ting hjelper!

 

Ramstadmobil

Lenke til kommentar

Eg har problemer med Disc2Phone. Laster haugevis med sanger.

 

Men er bare ett fåtall som i det hele tatt kommer over på fonen.

Kan se at han laster opp alle i Disc2Phone. Men dem kommer aldri på telefonen.

 

Samme skjer når eg laster opp manuelt over på telefonen.

Kun noen sanger kommer over.

 

Og slik var det før, og dere har lastet ned nyeste programvare og da virker det.

 

Men når eg skulle gjøre det sto det at eg allerde hadde siste oppdatering.

På programvare info står det : R19035 på øverst linje.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar

Jeg hadde samme problemet og det hjalp etter at jeg oppdaterte telefonene, R 1AA008 heter den fw som jeg har. Men hvis jeg har forstått det riktig så har SE fjernet den oppdateringen, mener å huske at jeg har lest det i noen poster her på forumet.

 

Så hvis du skal oppdatere telefonen så må du gå til en butikk som kan gjøre det for deg. Så skal det virke, men det kan jo hende at SE slipper en fw snart (håper i hvert fall jeg, jeg mistet T9 ordboka etter å ha oppdatert)

Lenke til kommentar
Er det noen som vet når ny fw kommer ? joystick er blitt skikkelig treg nå. levert den inn. noen som vet hva som vil bli gjort?

5586850[/snapback]

Mulig jeg misforstår nå, men:

Joystikken og fw er vel uavhengige deler i telefonen. Derfor tviler jeg på at det er fw som gjør at joystikken er dårlig. Hvis du mener det er menyene som er treig, så er det en annen sak. Da kan det fullt mulig være fw som er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...