Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan si med 100% sikkerhet at Elkjøp kommer ikke til å øke prisen igjen på Xbox360. Jeg kjenner en ansatt i Sandvika, og han sa det slik " Det kommer nok ikke til å skje, for alt jeg vet så er den vel enda litt billigere over nyttår"

 

Så jeg venter til januar jeg :)

5290094[/snapback]

Hmm, skal de virkelig ha 600,- kr for å holde den av da? Har som sagt en kvittering fra elkjøp sandvika der det står 3495,- for en xbox 360 premium.

Like greit å vente til over nyttår da ja.

Lenke til kommentar
Jeg lover å si ifra til dere med en gang jeg får vite om 360 er ute i den butikken jeg vet får den imorgen... ;)

 

Håper det han sa var tilfelle...

Det virket ganske sikkert, siden konollene var i et naboland i går... :dribble:

5289990[/snapback]

 

 

Veldig bra :)

Si fra med absolutt en gang da, i og med at jeg har fri i morra :blush:

Ingenting hadde vært som en 360 premium fra elkjøp nå :love:

Lenke til kommentar
Muttern holdt igjen en xbox360 premium for meg på eljøp sandvika (tror det var sandvika).  De skulle ringe når den kom denne uka.  Det jeg stussa litt over var prisene:

Xbox 360----------  kr 3495,-

PGR3---------------  kr 549

Forsikring 2 år:-------kr 379,-

----------------------------

                      sum totalt:  4423

                    -----------

 

Står på kvitteringen at leveringsdato er 16.12.    Regner med at det er jeg som stikker ned og henter den, er det mulig å si opp forsikringen?  Og kommer alle elkjøp butikkene til å selge premium for 3495,- når den kommer inn igjen?  Eller koster det så mye ekstra å holde av en?  Noen som vet?

5288925[/snapback]

 

jeg fikk en elkjøp avis bare for noen dager siden, der sto det fremdeles 2895,- for premium.. kanskje det bare gjelder utvalgte butikker da.

Lenke til kommentar
Muttern holdt igjen en xbox360 premium for meg på eljøp sandvika (tror det var sandvika).  De skulle ringe når den kom denne uka.  Det jeg stussa litt over var prisene:

Xbox 360----------  kr 3495,-

PGR3---------------  kr 549

Forsikring 2 år:-------kr 379,-

----------------------------

                      sum totalt:  4423

                    -----------

 

Står på kvitteringen at leveringsdato er 16.12.    Regner med at det er jeg som stikker ned og henter den, er det mulig å si opp forsikringen?  Og kommer alle elkjøp butikkene til å selge premium for 3495,- når den kommer inn igjen?  Eller koster det så mye ekstra å holde av en?  Noen som vet?

5288925[/snapback]

 

jeg fikk en elkjøp avis bare for noen dager siden, der sto det fremdeles 2895,- for premium.. kanskje det bare gjelder utvalgte butikker da.

5292177[/snapback]

 

 

Jeg så også dette i en elkjøp avis for noen dager siden.. Det skal være samme pris hos alle butikkene.. Skulle tro de prøvde å svindle deg, i og med at pgr3 koster heller ikke 550,men 450 :p

Lenke til kommentar
Muttern holdt igjen en xbox360 premium for meg på eljøp sandvika (tror det var sandvika).  De skulle ringe når den kom denne uka.   Det jeg stussa litt over var prisene:

Xbox 360----------  kr 3495,-

PGR3---------------  kr 549

Forsikring 2 år:-------kr 379,-

----------------------------

                      sum totalt:  4423

                     -----------

 

Står på kvitteringen at leveringsdato er 16.12.    Regner med at det er jeg som stikker ned og henter den, er det mulig å si opp forsikringen?  Og kommer alle elkjøp butikkene til å selge premium for 3495,- når den kommer inn igjen?  Eller koster det så mye ekstra å holde av en?   Noen som vet?

5288925[/snapback]

 

jeg fikk en elkjøp avis bare for noen dager siden, der sto det fremdeles 2895,- for premium.. kanskje det bare gjelder utvalgte butikker da.

5292177[/snapback]

 

 

Jeg så også dette i en elkjøp avis for noen dager siden.. Det skal være samme pris hos alle butikkene.. Skulle tro de prøvde å svindle deg, i og med at pgr3 koster heller ikke 550,men 450 :p

5292212[/snapback]

Da har sikkert muttern blitt lurt ja. Men det er vel bare å få igjen pengene i og med at jeg ikke har fått varen enda? Hun betalte når hun var der nede....

Lenke til kommentar
Muttern holdt igjen en xbox360 premium for meg på eljøp sandvika (tror det var sandvika).  De skulle ringe når den kom denne uka.  Det jeg stussa litt over var prisene:

Xbox 360----------  kr 3495,-

PGR3---------------  kr 549

Forsikring 2 år:-------kr 379,-

----------------------------

                      sum totalt:  4423

                    -----------

 

Står på kvitteringen at leveringsdato er 16.12.    Regner med at det er jeg som stikker ned og henter den, er det mulig å si opp forsikringen?  Og kommer alle elkjøp butikkene til å selge premium for 3495,- når den kommer inn igjen?  Eller koster det så mye ekstra å holde av en?  Noen som vet?

5288925[/snapback]

 

jeg fikk en elkjøp avis bare for noen dager siden, der sto det fremdeles 2895,- for premium.. kanskje det bare gjelder utvalgte butikker da.

5292177[/snapback]

 

 

Jeg så også dette i en elkjøp avis for noen dager siden.. Det skal være samme pris hos alle butikkene.. Skulle tro de prøvde å svindle deg, i og med at pgr3 koster heller ikke 550,men 450 :p

5292212[/snapback]

Da har sikkert muttern blitt lurt ja. Men det er vel bare å få igjen pengene i og med at jeg ikke har fått varen enda? Hun betalte når hun var der nede....

5292380[/snapback]

 

 

Jaja, selvfølgelig skal du ha pengene tilbake! Du har jo blitt lurt! :mad:

Vist ikke skal du få varene og de pengene som du egentlig ikke skulle betalt! ;)

Når får du varene da? Torsdag?

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at Lefdal Alna har fått inn et nytt parti idag. LØP OG KJØP!

5292549[/snapback]

 

 

Skal LØPE ut til min butikk for å sjekke om de har fått den der!

5292610[/snapback]

 

Hva er din butikk?

Har vert på Lefdal i Trondheim i dag. Der viste de ikke når de fikk.

Lenke til kommentar

Hva er din butikk?

Har vert på Lefdal i Trondheim i dag. Der viste de ikke når de fikk.

5292672[/snapback]

 

Fikk nettopp telefon fra Lefdal Trondheim nå om at de hadde en reservert til meg (vi som stod i kø og ikke fikk for to uker siden fikk reservere, men ingen andre senere visstnok). Vet ikke om de har noen for salg også. Gleder meg i alle fall til å få min hjem i hus :dribble:

Lenke til kommentar
Kan bekrefte at Lefdal Alna har fått inn et nytt parti idag. LØP OG KJØP!

5292549[/snapback]

 

 

Skal LØPE ut til min butikk for å sjekke om de har fått den der!

5292610[/snapback]

 

Hva er din butikk?

Har vert på Lefdal i Trondheim i dag. Der viste de ikke når de fikk.

5292672[/snapback]

 

 

Vi har ikke Lefdal,men Elkjøp i Kr.Sand... Her ringte jeg nå.. De viste ikke når de fikk inn,men de skulle nok få inn før jul! På spørsmålet om de fikk inn denne uka, kunne han bare si at det var en mulighet! :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...