Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan du forklare hva som er vitsen med å nekte å si når dere får inn, og nekte ¨å ta forhåndsbestillinger \ holde av?

5286708[/snapback]

 

De sier ikke noe fordi ingen ting er sikkert og de holder ikke av fordi det selges til langt under innkjøpspris + mva for Elkjøp, er vel ca. 400 kr. i tap pr. maskin så det er 1. mann til mølla som gjelder... kanskje ikke så rart?

Lenke til kommentar

Ja, jeg skjønner heller ikke dette med at det gikk ann å sette seg opp på en liste.. dette er umulig i Kr.Sand ivertfall! Synes derfor det er rart at det skal være forskjellsbehandling på butikkene! :dontgetit:

Får bare krysse for at de får inn en del maskiner, i og med at jeg ikke har mulighet til å komme ut med en gang på morraen ;)

Lenke til kommentar
Ja, jeg skjønner heller ikke dette med at det gikk ann å sette seg opp på en liste.. dette er umulig i Kr.Sand ivertfall! Synes derfor det er rart at det skal være forskjellsbehandling på butikkene!  :dontgetit:

Får bare krysse for at de får inn en del maskiner, i og med at jeg ikke har mulighet til å komme ut med en gang på morraen ;)

5286750[/snapback]

 

De aller fleste butikker holder ikke av pga. store tap pr. konsoll og at det er uvisst når og hvor mange som kommer inn...

Lenke til kommentar

da er det garantert forskellig praksisk fra butikk til butikk, i sandvika så jeg en som satte seg på liste og gikk rett i kassa og betalte hele summen med en gang, kravet for å stå på lista var enten 10% forhåndsbetaling eller betale alt med en gang!

ga fullt navn osv..... som de puncha inn i datan...

rare greier men men... de gjør vel litt som de vil hos de forskjellige butikkene/butikksjefene....

Endret av hissig_pannekake
Lenke til kommentar
da er det garantert forskellig praksisk fra butikk til butikk, i sandvika så jeg en som satte seg på liste og gikk rett i kassa og betalte hele summen med en gang, kravet for å stå på lista var enten 10% forhåndsbetaling eller betale alt med en gang!

ga fullt navn osv..... som de puncha inn i datan...

rare greier men men... de gjør vel litt som de vil hos de forskjellige butikkene/butikksjefene....

5286886[/snapback]

 

 

Skulle ønske det var slik i Kr.Sand..

Da skulle jeg personlig gitt sjefen en klem :love:

Lenke til kommentar

OK!

 

Siden det virker ganske strengt hos dere (elkjøp) skal jeg ikke si

hvilken butikk/kjede jeg fikk telefon fra idag.. Er jo godt mulig det er like strengt hos alle andre kjeder også..

 

Stemmen i andre enden av røret bekreftet at konsollene nå befinner seg i et land, veldig nærme Norge og at de vil være i dems butikk på onsdag.. :) Så er det opp til dere andre å gjette hvilken sjappe dette er..

 

Har snakket med "alle" kjeder om datoer etc. når 360 kommer..

Og fått endel usikre svar tilbake..

 

Står selv på en liste som gjør at jeg får kjøpt konsollen med engang den ankommer butikken... ;)

Lenke til kommentar
OK!

 

Siden det virker ganske strengt hos dere (elkjøp) skal jeg ikke si

hvilken butikk/kjede jeg fikk telefon fra idag.. Er jo godt mulig det er like strengt hos alle andre kjeder også..

 

Stemmen i andre enden av røret bekreftet at konsollene nå befinner seg i et land, veldig nærme Norge og at de vil være i dems butikk på onsdag.. :) Så er det opp til dere andre å gjette hvilken sjappe dette er..

 

Har snakket med "alle" kjeder om datoer etc. når 360 kommer..

Og fått endel usikre svar tilbake..

 

Står selv på en liste som gjør at jeg får kjøpt konsollen med engang den ankommer butikken... ;)

5287047[/snapback]

 

 

Kan du være så snill å fortelle meg det? :)

Hadde vært helt topp! Send gjerne PM..

Jeg har stresset lenge, å er villig til å gjøre hva som helst for å få den denne uka :whistle:

Lenke til kommentar
Kan du forklare hva som er vitsen med å nekte å si når dere får inn, og nekte ¨å ta forhåndsbestillinger \ holde av?

5286708[/snapback]

Tanken er at det skal være likt for alle. Men så klart, de ivrigste får nok tak i først.

5286938[/snapback]

 

Jeg ble lovet at de skulle holde av en til meg hvis jeg forhandbetalte på Elkjøp Lørenskog, noe jeg også har gjort.

De skulle ringe meg en dag før den kom i butikken sånn jeg fikk den så tidlig som mulig(har ikke ringt meg enda).

Lenke til kommentar
Har vært innom elkjøp Forus i dag. Der fikk jeg også beskjed om at konsoller var sendt og på vei. Fikk beskjed om at de kom inn til butikken Torsdag eller Fredag. w0d00 hvilken butikk var det som skulle få inn på Onsdag? Kanskje jeg må innom og sjekke på Forus også i morgen?

5288485[/snapback]

 

 

Enig med det han sier, kan du ikke være så snill å bare si om det var elkjøp eller ikke..

Jeg har fri i morgen å er svært fristet til å sjekke min elkjøp butikk i Kr.Sand..

Hadde vært digg å fått den i morra =) :love:

Lenke til kommentar

Muttern holdt igjen en xbox360 premium for meg på eljøp sandvika (tror det var sandvika). De skulle ringe når den kom denne uka. Det jeg stussa litt over var prisene:

Xbox 360---------- kr 3495,-

PGR3--------------- kr 549

Forsikring 2 år:-------kr 379,-

----------------------------

sum totalt: 4423

-----------

 

Står på kvitteringen at leveringsdato er 16.12. Regner med at det er jeg som stikker ned og henter den, er det mulig å si opp forsikringen? Og kommer alle elkjøp butikkene til å selge premium for 3495,- når den kommer inn igjen? Eller koster det så mye ekstra å holde av en? Noen som vet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...