Gå til innhold

Nye sendinger med xbox 360 når? (elkjøp)


Gjest Slettet+19283741

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er 2 pakker. Core og premium. Premium har ikke fjernkontroll lenger, så det kan være at dere har fått noen limited edition xbox 360er der som fortsatt har fjernkontroll.

 

Når jeg var på Siba på Kvadrat i helgen hadde de store stabler med xbox 360 premium. Virker som konsollmangelen er over for vår del :D

Endret av Eddie81
Lenke til kommentar

Jeg har enda ikke fått tak i harddisk, ettersom jeg var sikker på å få kjøpt den i butikken i stedet for å bestille på nettet. Men nå innser jeg at den eneste muligheten er nett butikk pga utsolgte butikker over veldig lang tid.

 

Hvilke nett butikker har den inne for øyeblikket? Helst under 850 kroner :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvordan er det med tilgjengeligheten nå? Er det fortsatt for lite konsoller til å dekke etterspørselen, eller begynner det å løse seg nå?

5725795[/snapback]

 

Tror det begynner å bli fart på rullebåndet hos MS, tom. i Sogndal har de flust av core og premium :wee:

Lenke til kommentar
Hvordan er det med tilgjengeligheten nå? Er det fortsatt for lite konsoller til å dekke etterspørselen, eller begynner det å løse seg nå?

5725795[/snapback]

 

ikke no problem og skaffe nå nei. Nå er det bare spill utvalget som henger etter.. :green:

Lenke til kommentar
Hvordan er det med tilgjengeligheten nå? Er det fortsatt for lite konsoller til å dekke etterspørselen, eller begynner det å løse seg nå?

5725795[/snapback]

 

ikke no problem og skaffe nå nei. Nå er det bare spill utvalget som henger etter.. :green:

5725846[/snapback]

 

Og det kommer til å endres til en viss grad i løpet av denne måneden :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...