Gå til innhold

Spill som gir dere julesteminig


Anbefalte innlegg

Ja, husker jeg satte på gutterommet, 10 minus ute og ikke bedre inn (pga åpent vindu noen minutter før) og spillet Ocarina of time. Fyrte opp herligheten og spillet meget lenge.

 

Et annet spill som gir meg julefølelse (av en eller annen merkelig grunn) er Banjo-Kazooie. Vet ikke hvorfor, men tror min 21 år gamle sjel er svak for slike barnespill :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Haha Robocod ja. Eller James Pond eller no?

 

Genialt spel, husker ein kamerat hadde det på amiga.

Får litt julestemning ja, snøbrettene og greier.  :thumbup:

5240090[/snapback]

 

DET heter det ja! Satan det spillet var nice. Hadde det på Amiga selv. Husker dere musikken? Hehe.. den var nice *nynne*

Det var mange år siden jeg spillte det, men føler at det var nettop! :)

Ahh, det var gode tider det. :love:

 

Tja. Et spill som gir meg julestemning? Pro Evolution Soccer 3 og 4. PES3 spillte jeg før jul ifjor, og PES4 fikk jeg til jul. :) Ghost Recon (1) spillte jeg også en jul husker jeg. På Julaften har jeg også pleid å spillt litt Action Quake 2, kanskje jeg gjør det i år òg. :)

Lenke til kommentar
Legend of Zelda, Ocarina of time  :love:

 

Fikk det i romjula for mange, herrens, år siden, men det er det spillet jeg tar frem i juletidene :)

5240811[/snapback]

 

Må bare slenge meg på der :love::cry:

5240880[/snapback]

Må nok slenge meg på den jeg også. For mange herrens år siden når jeg fikk spillet til julaften var jeg fortatt en liten poik, men gjett om jeg ble begeistret idet jeg så introen til spillet, og hørte den vakre introsangen. For meg blir det en av minnene fra julen da jeg var ti eller ni år (er ikke så lett å huske). Jeg tror nesten jeg må dra opp gamecube versjonen og spille spillet videre jeg. er jo så uhyrlig bra historie og spill at jeg nesten begynner å gråte. :cry:

5242039[/snapback]

 

Må nok kaste meg på bølgen jeg og, fikk det til jul da det var helt nytt, aldri klart å komme over spillet. Tenker tilbake på det nå, og må innrømme at det er nok den beste julen noensinne :love:

Lenke til kommentar
[iC,02/12-2005 : 02:20]LotR: Battle For Middle-Earth av alle spill. Fikk dette i julegave forrige jul, så da, hver gang jeg spiller det, kommer jeg i en god julestemning. :)

5240025[/snapback]

Du spiller da det ikke? :p

5240434[/snapback]

 

Jo det gjør jeg. Vel, har ikke spilt det på lenge, men hver gang jeg tok det frem kom jeg i julestemning (kanskje derfor jeg sluttet? :hmm: )

Lenke til kommentar
SantaZia - Et spill som er slags en julekalender. Man får et nytt lite spill for hver dag i desember fram til julaften. For å være ærlig er det ikke noe gøyalt egentlig, men man kommer allikevel i julestemning. :p

5245546[/snapback]

 

Ohh! Det har jeg :) ..

Må innrømme at det er ikke halvparten så morro nå som før.. :(

Men men.. det er et julespill ;)

Lenke til kommentar

Ratchet & Clank serien gir meg grei julestemning. Fikk enern tell jul 2002, 2ern tell jul 03 og kjøpte treern forrige jul. 'Tis a good feeling.

 

Av den litt gammlere sorten kan jeg nevne Diablo 1. Satt og linka i flere uker non-stop rundt juletider for noen år sia. Får julestemning selv om jeg speller diablo 1 eller 2 midt på sommern på grunn av det :p .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...