Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

De eneste jeg synes som har utmerket seg med gode julekalendertilbud i år er PS Data. De har flere ganger hatt halv pris på svært populære og kjente produkter. Bestilte meg to Koss Porta Pro til 199,- NOK. per stykk. Jeg får veldig lyst til å uttale meg om de andre bedriftenes julekalender"tilbud", men skal la være.

5272186[/snapback]

 

Jeg er enig, regner man %- rabatt på varene forhold til den billigeste man finner på Prisguide tror jeg PS vil komme veldig godt ut. Flere butikker som har "tilbud" og selv etter tilbud er de dyrere normalprisen fra andre webshop, det er for dårlig. Jeg benyttet meg av PS sitt tilbud her om dagen, bestilte like før midnatt, og når jeg våknet dagen etter hver pakken allerede sendt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg benyttet meg av PS sitt tilbud her om dagen, bestilte like før midnatt, og når jeg våknet dagen etter hver pakken allerede sendt :)

5272314[/snapback]

 

Hmm... jøss, så bra service du fikk da? Så heldig var ikke jeg.. Jeg bestillte porta pro fra psdata søndag kveld, og pakken ble innlevert til posten klokka 19 tirsdag kveld. Ikke veldig imponerende akkurat. Men er nok litt mer å gjøre nå i desember enn ellers i året :) Gjør ikke meg noe å vente en dag ekstra, vanligvis fornøyd med psdata :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen som har tenkt til å benytte seg av Komplett sitt tilbud på ekstern harddisk den 10.12? Eller har erfaring med den?

5276024[/snapback]

 

Lurer på samme tilbudet som deg, men er litt usikker på om det faktisk er et bra tilbud. Noen med erfaringer?

5276588[/snapback]

 

Har 200GB versjonen og bortsett fra først gikk trafoen og etterpå gikk disken, så vil jeg si den er egnet til backup og generelt lagring. Bra lese/skrivehastighet. Knatrer når den jobber, så den er ikke egnet til mye "loading" og jobbing hvis man skal/vil ha det stille rundt seg.

 

Og er et savn at det ikke er av/på bryter på den.

Endret av hds
Lenke til kommentar
Vis dere sjekker Mamoz sitt tilbud i dag, så garanterer jeg at de har julekalenderens billigste gjennom historien.

 

Logitech Mus til 1 kr,- :D

5281446[/snapback]

Jeg så det tilbudet, men legg merke til noe komisk som står på samme siden:

Finansiering med Cresco Access  Nedbetalingstid: 36 mnd.  Estimerte avdrag    45,- pr. mnd.
Totalt 1944 kr for ei "billigmus" :lol: Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ville bare takke trådstarter her. Har brukt denne tråden hver dag hele desember. Dette er et fantastisk initiativ. Det beste er oppdaterings-frekvensen. Fantastisk! Hjertelig takk til trådstarter!

 

Når det er sagt, så har jeg "tapt" en god del penger på dette her da =(

 

-Ko_deZ-

Lenke til kommentar
Nå er jeg faen meg jævlig irritert på netshop.no , jeg bestilte POV 7800GT på mandag til 2900kr, og nå koster det 2500!! handler faen aldri mer fra den jævla dritbutikken! prøvde å ringe dem, gikk jo heller ikke..

 

I'M ONE PISSED OFF NORDLENDING

5292541[/snapback]

 

 

HAHAHA... ikke er det vits å benytte angrerett heller.... vinningen går opp i spinningen :)

 

Du har nok desverre INGEN rettslige krav til å få refundert differansen på 400kr....

 

God Jul

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...