Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PSData er ihvertfall de eneste som har skjønt det med et billig til produkt som alle har råd til :)

 

Og det 5.1 systemet til 3395,- hos komplett. Hvorfor i alle verden koster det samme systemet 2995,- hos netshop. Jeg ser det er billigere mange andre steder også, hva slags idioti er dette da?

Lenke til kommentar

Ja huff det her var begredelige greier. Har alltid handla juletilbud. Eizo skjerm fra komplett i fjor og skjermkort året før der fra netshop. Jaja...kunne nå alltids håpe at komplett og netshop eller noen andre av netshappene leser det her.

Trassig at hardware har sluttet med den opprinnelige julekalenderen...

 

Uansett så får man nå ønske en Riktig God Jul til alle! :)

Lenke til kommentar

Nå er jeg ikke helt sikker på akkurat hvor bra tilbudene var, men for meg virker det som at det er Multicom som har tatt julekalender-tilbudene mest "seriøst".

 

Stort sett når jeg har sjekket tilbudene der har det vært betydelig avslag i pris (høyttalere med lydkort kr 1,- anyone? :p), og derfor har tilbudene også vært begrenset til en pr person, noe jeg syntes er helt greit.

 

Men tilbudene på Julaften har for meg vært en stor skuffelse, hadde håpet at butikkene hadde spart de beste produktene og de beste tilbudene til i dag... :/

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...