Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1 kroners høytalerne til Multicom. Bestilte dem likegodt sammen med et par kabler jeg trengte. Ordinær pris er 99 kr,- skriker ikke av kvalitet akkuratt :p

Noen som vet noe om høytalerne, merke? Tilkoblingen skjer over usb og de skal kunne yte 140w! Yter de ikke så mye, blir det 1 kr jeg aldri vil få igjen.

Lenke til kommentar
Tilkoblingen skjer over usb og de skal kunne yte 140w! Yter de ikke så mye, blir det 1 kr jeg aldri vil få igjen.

5264499[/snapback]

Altså like mye varmeproduserende som det laveste nivået på kokeplata på komfyren min. :lol: Også skal den drives av USB som kan levere inntil 2,5W per utgang. Dvs. man trenger 56 USB-kabler for å tilføre nok effekt (forutsatt ingen tap).

Lenke til kommentar

Takk Krifos, hvis du syns det er for lite plass kan du jo fjerne .12 , alle juletilbudene er jo i desember uansett :) Også sikkert kr også , alle vet at disse butikkene oppererer vanligst med norske kroner og inkludert mva :p

 

Og til slutt, ble lurt av RSS feeden, trodde Multicom hadde Memory Stick 512 MB på tilbud. (Den typen man kan stappe inn på SE telefoner og PSP)

Lenke til kommentar
Takk Krifos, hvis du syns det er for lite plass kan du jo fjerne .12 , alle juletilbudene er jo i desember uansett :) Også sikkert kr også , alle vet at disse butikkene oppererer vanligst med norske kroner og inkludert mva :p

 

Og til slutt, ble lurt av RSS feeden, trodde Multicom hadde Memory Stick 512 MB på tilbud. (Den typen man kan stappe inn på SE telefoner og PSP)

5270423[/snapback]

 

I telefoner er vel ikke memory stick, men memory card? :)

Lenke til kommentar
I telefoner er vel ikke memory stick, men memory card? :)

5271110[/snapback]

 

Min SE K750i (og resten av Sony Ericson telefonene som støtter minnekort) bruker Memory stick (Memory Stick Pro Duo for å være litt mer nøyaktig). Den er Sony utviklet så de fleste Sony-dingsene bruker den. Som Sony Playstation Portable, Sony DigitalKamera, Sony Ericson telefoner osv :) Men samma det, nå er tilbudet over og det var ikke noe farlig. Setter stor pris på det du gjør. Ser ut som PSData sin kalender bugger litt nå, får håpe de fikser det snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...