Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er linket til feil vare hos idedata.no ... Dette er den riktige

 

Om du leser tråden, så stod det en * ved siden av bl.a. IdeData, som betydde at den ikke var oppdatert med dagens kalender ennå, simpleten fordi de ikke hadde oppdatert sin kalender da jeg oppdaterte listen ca kvart på ett i natt. Resten oppdaterer jeg nå :)

 

 

edit: quota feil person :p

Endret av KriFos
Lenke til kommentar

For dere som vil ha innlegget i "mine innlegg" men ikke har noe konstruktivt å komme med i tråden så vil jeg tipse om en ny og flott funksjon som gjør det unødvendig å legge inn innlegg som kun sier "jeg vi ha denne tråden i mine innlegg". Funksjonen heter favoritter og lar deg følge med på tråder uten at du har innlegg i dem og uten epostvarsling. Se bildet under for å finne de relevante knappene.

post-3851-1133785541_thumb.png

Lenke til kommentar

Jadda! Hiper 580W PSU på komplett i dag! Tror pinadø jeg skal slå til på den :D

 

EDIT: Yep, der var den på vei :D

Har overhodet ikke bruk for den - hadde sikkert klart meg med en god 300watter, men det er jo en investering for fremtiden. 580 kvalitetswatt burde være mer enn nok i flere år fremover.

 

Noen som vil ha en billig Fortron/Source 350W?

Endret av Loomy
Lenke til kommentar
Har kjempelyst på sennheiser pc-150 headsettet, men er databutikken.com bra og pålitelig? Erfaringar?

 

Link til Sennheiser på komplett.no

Er det på komplett og databutikken.com AKKURAT det samme?

Sto ikkje masse om det på databutikken.

5259884[/snapback]

 

Då var det i boks, prisen på det var 461,- til opplysning og ikkje det som var skreve. :)

5261013[/snapback]

 

Flere av webshoppene er fæle med å oppdatere tilbudene, og glemme å oppdatere prisene på lenge.

 

Databutikken er egentlig verst, de oppdaterer tilbudsplakaten på førstesiden, med link, uten pris. Komplett har ofte rett tilbudsplakat, men feil pris når man klikker inn på tilbudet. Dette gjør i det minste at jeg vet at det er tilbudsplakaten som er tilbudet, mens hos Databutikken har jeg ikke peiling hva tilbudspris er før først langt på dag.

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Hm, skal da stå innhold og pris og... :/

<item>
 <title>Datakjeden.no - 3. Desember</title> 
 <description>Asono Mica 1GB Sort, MP3, WMA, ASF, Radio:<br> <br> kr 1195,-</description> 
 <link>http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?varenr=310172&tilbudspris=true</link> 
 <pubDate>Sat, 3 Dec 2005 00:36:35 +0100</pubDate> 
 </item>

5246366[/snapback]

 

Firefox sin RSS-leser viser bare tittelen. Der kan man klikke for å komme til linkens adresse. Det medfører at Firefox-brukere må klikke på hvert enkelt butikknavn for å sjekke dagens tilbud. Da er det lite nytte i dette ellers gode tiltaket.

 

Er det mulig å sette det viktigste i tittelen og heller ta flere detaljer i <description>? F.eks. som dette:

<title>Asono Mica 1GB, 1195 kr, Datakjeden</title>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...