Gå til innhold

Julekalender-tilbud - Julaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som gidder og forklare hvordan jeg bruker en rrs ?

 

skjer ikke noe når jeg trykker på liniken

5243554[/snapback]

 

Du må bruke en RSS-reader, selv bruker jeg FeedDemon, men det finnes sikkert tusen andre bedre enn den jeg bruker - er ny på dette selv :)

5244209[/snapback]

 

jeg bruker ff og den skal jo være rrs kompatibel , trodde sånt var integrert i browsere

Lenke til kommentar

Noe sier meg at innlegget fra underground kommer til å bli slettet. Lese hele tråden, kanskje?

 

Snurrig premie fra Komplett i dag. Fjernstyrt UFO. Den kan jo ikke være en UFO om man vet hva det er..

 

 

EDIT: Angående RSS-feed.. Om du bruker firefox så er det bare å gå inn på bokmerker, så "behandle bokmerker", der trykker du på fil eller hva den øverste menyen heter, og så lager du et nytt "levende bokmerke". Da får du den inn i link-linjen til firefox, et trykk unna. :w00t:

Endret av tore_v1
Lenke til kommentar
noen som gidder og forklare hvordan jeg bruker en rrs ?

 

skjer ikke noe når jeg trykker på liniken

5243554[/snapback]

 

Du må bruke en RSS-reader, selv bruker jeg FeedDemon, men det finnes sikkert tusen andre bedre enn den jeg bruker - er ny på dette selv :)

5244209[/snapback]

 

jeg bruker ff og den skal jo være rrs kompatibel , trodde sånt var integrert i browsere

5244548[/snapback]

 

 

Det er integrert i Opera.. og funker som bare det :)

Lenke til kommentar
O'store KriFos; Gidder du skrive hva hvert enkelt tilbud er i rss-feeden? Litt forvirrende når det bare står sted og dato, om du skjønner?

 

Mange takk for en god tjeneste!

5245365[/snapback]

 

Hm, skal da stå innhold og pris og... :/

 

IdeData - 3. Desember

SL200 Slimline Veske:

 

kr 89,-

 

Hva slags rss-reader bruker du?

 

De som kan RSS: gjør jeg noe feil? her er et item fra koden:

 

<item>

  <title>Datakjeden.no - 3. Desember</title>

  <description>Asono Mica 1GB Sort, MP3, WMA, ASF, Radio:<br> <br> kr 1195,-</description>

  <link>http://www.datakjeden.no/indexinfo.asp?varenr=310172&tilbudspris=true</link>

  <pubDate>Sat, 3 Dec 2005 00:36:35 +0100</pubDate>

  </item>

Endret av KriFos
Lenke til kommentar
Det var en snill mod innom som ryddet opp i innlegg av typen "mine innlegg". Ikke like populært med spamming av en tråd bare for å få den i mine innlegg.

 

Så, det mangler nok et par innlegg her ja..

5240986[/snapback]

 

Etter 5 år bruk av forumet må jeg vel si det stikk mottsatte av deg (det var IKKE en snill mod). Jeg synes dette viser veldig gårlig gangsyn og firkantet tolkning av reglen for HW.no forumet.

 

Denne tråden omhandler ikke 1 konkret ting. Det er en tråd som samler julekalender tilbud. Brukere vil gjøre det som faller dem mest naturlig. Det mest naturlig er også som regel det enkleste. Det enkleste i det brukergrensnittet hw.no har laget her er å legge inn en post så når man trykker på "mine innlegg" dukker denne tråden opp.

 

Dette blir vi nå straffet for. Straffet for å bruke det interfacet gitt til oss.

 

Enehver dialog i denne tråden er ikke rellevant eller viktig i kontrast til den første posten som inneholder alt man trenger. Mao, å fjerne poster som ikke svarer på det den første posten startet som tema er irrelevant og bortkastet tid av moderator. Vil man ha et tilbud inn i første posten sender man en PM til trådstarter.

 

Jeg har prøvd både "favoritter" og "følg denne tråden" funksjonen. Den første var veldig tungvint og veldig lite brukervennlig. Den siste fikk jeg faktisk ikke til å virke.

 

I en tråd som omhandler 1 konkret tema, så ja...slett tråder som er irrelevante.

 

I tråder som har informasjon som oppdateres over tid for generell opplysning til allmenheten. La folk få legge inn poster som sier så enkelt som "lagret" eller "lagt til min liste". Da skaper du et enkel grensesnitt og en lett vei til informasjonen.

 

Eller lag en bedre funksjon som kan gjøre det samme. Spar brukeren for klikk...

 

Nå som jeg faktisk har svart på en tråd i tråden så får kanskje denne bli..eller er dette min fjerde post i denne tråden som blir slettet?

 

AKIRA

Lenke til kommentar

Jeg har også slitt med å få "følge med på evne" funksjonene til å fungere, å støtter deg i at i en tråd som dette må det være lov å skrive en "i mine innlegg" post.

 

Om man topper kransekaka gjør jo trådstarter deler av den jobben hw.no gjordet før så jeg forstår ikke helt hvofor de ikke ønsker at brukerne bruker denne metoden, men mulig det er en logisk forklaring på det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...