Gå til innhold

Hvordan fjerner man hasj ut av kroppen?


sunmaster88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Masse vann hjelper, som sagt. Prøv også å drikke sitronsyre. Ellers hjelper det å svette mye, så det er bare å ta seg noen løpeturer.

 

Et annet bra triks som kan brukes i nødstilfeller er dyppe lillefingeren i salo, for så å dyppe den oppi urinprøven. Dette ødelegger prøven, og du er nødt til å avlegge en ny. Noe som gir deg lengere tid til å bli kvitt THCet.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

De vil catche deg etterpå, og. Man kan aldri slippe una sladrehanker, som tilfeldigvis har sett deg, eller slipper unna straff hvis de forteller om deg. Og dessuten ville en særdeles omfattende leteaksjon bli satt igang, da man må gjemme seg i mange uker før hasjen er helt ute av kroppen. Han kameraten din ville nok gitt etter når det kom 3-4 politimenn og skulle sjekke leiligheten. De vil sikkert lete enda "hardere" når de vet det er snakk om narkotika i tillegg

Lenke til kommentar

prog master: De har jeg hørt om en som gjorde her i området også. Problemet var bare at han som pisset var full i samme driten, og lo godt når "mister mistenkt" ble tatt. Om dette bare er en vandre historie vet jeg ikke, det kan nesten virke sånn, men her jeg bor, kan ALT skje (dessuten er personene navngitt i historien).

Lenke til kommentar
Jeg har hørt av noen som har røyka ganske mye, og også avlagt en del pisseprøver, at å slurpe i seg et halvt glass zalo skal fjerne THCen i løpet av et døgn. Men ville sjekket dette nærmere før jeg begynte å helle i meg, kildene er ikke akkurat sikre.

5193533[/snapback]

 

Det er mulig det fjerner THCen, men det tar livet av deg i samme slengen! :ohmy::nei:

Lenke til kommentar

Eller så kan man ta konsekvensene av at man har dritt seg ut, brukt narkotika, og erkjenne at etter den søte kløe kommer den sure svie. THC sitter i kroppen i opptil en måned.

 

Du får ikke 21 år for å ha røyka hasj. Det er mange i din situasjon, og politiet/skolen/whatever er ikke interessert i å ødelegge livet ditt, eller straffe deg. De er interessert i å få deg til å ikke røyke hasj, av opplagte grunner.

 

Ta konsekvensene av dine egne handlinger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...