Gå til innhold

Hvordan fjerner man hasj ut av kroppen?


sunmaster88

Anbefalte innlegg

det er vel leveren som tar seg av "forurensninger" i kroppen, dette skiller den ut i urinen, og ikke svette, så det hjelper ikke å svette det ut

 

zalo hjelper ikke til med å fjerne det heller, det eneste som faktisk funker er å vente til det kommer ut av seg selv...

 

dette er testet og forsket på :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er vel leveren som tar seg av "forurensninger" i kroppen, dette skiller den ut i urinen, og ikke svette, så det hjelper ikke å svette det ut

5198746[/snapback]

Nyrene skiller ut urinstoff, og urinstoffet går ut av kroppen både gjennom svette og piss. Det er derfor både svette og piss lufter vondt.

Edit: Selvfølgelig er det nyrene som tar seg av avfallsstoffer i blodet. :wallbash:

(ble forvirret av aklla)

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
har aldri hørt om noen som har blitt pålagt av politiet og teste ryggmargen for THC, men at det er mulig, det stemmer.

5196951[/snapback]

Det er i ekstreme tilfeller, tenk hvis du begeveger på deg når du har smerter(når de driver på)

Deilig..

5204398[/snapback]

Jeg regner med at du blir rimelig heftig bedøvet. Uansett så vil en slik undersøkelse være så sinnsykt dyr, at de aldri vil betale den summen for å ta deg for hasj-røyking.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Tetrahydrocannabinol sitter i kroppen 2-3 måneder viss man røyker mye, en venn testet positivt etter 2 måneder.

 

Zalo hjelper visstnok, ellers kan du dra på www.hemphouse.no og kjøpe urinrens! :)

 

Edit: så i ettertiden at tråden var riktig gammel, så beklager bump sterkt!

Syns dog at tråden ennå er aktuell!

 

Må vel holde meg unna forumet på slike klokkeslett.

Endret av tørrfisk
Lenke til kommentar
THC sitter i kroppen i opptil en måned.

5194077[/snapback]

Trodde det var noe lengre jeg, mellom 1-3 mnd. ifølge foredrag vi fikk av politi på ungdomskolen i gamledager.

Uansett, så sitter vel dette stoffet som regel i fettet på kroppen?

Har hørt folk si THC'et setter seg i beinmargen og andre sier i skjelettet. Men hadde det satt seg i skjelettet ville det jo tatt et helt tiår å få det ut av kroppen, siden dette er tiden det tar kroppen å fornye hele skjelettet.

 

PS. Fin bump, Skjalg.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
THC sitter i kroppen i opptil en måned.

5194077[/snapback]

Trodde det var noe lengre jeg, mellom 1-3 mnd. ifølge foredrag vi fikk av politi på ungdomskolen i gamledager.

Uansett, så sitter vel dette stoffet som regel i fettet på kroppen?

Har hørt folk si THC'et setter seg i beinmargen og andre sier i skjelettet. Men hadde det satt seg i skjelettet ville det jo tatt et helt tiår å få det ut av kroppen, siden dette er tiden det tar kroppen å fornye hele skjelettet.

 

PS. Fin bump, Skjalg.

6380490[/snapback]

Ja, det sitter i både fettet og beinmargen. Dessuten skilles det ut gjennom urin og svette, derfor tar man urinprøver.

 

Og om trådstarter fortsatt er aktiv, er det mulig å få vite resultatet?

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar
Eller så kan man ta konsekvensene av at man har dritt seg ut, brukt narkotika, og erkjenne at etter den søte kløe kommer den sure svie. THC sitter i kroppen i opptil en måned.

 

Du får ikke 21 år for å ha røyka hasj. Det er mange i din situasjon, og politiet/skolen/whatever er ikke interessert i å ødelegge livet ditt, eller straffe deg. De er interessert i å få deg til å ikke røyke hasj, av opplagte grunner.

 

Ta konsekvensene av dine egne handlinger.

5194077[/snapback]

 

 

Jeg har hørt tre mnd? Uansett så er det i kroppen en stund..Er man blodgiver er det ett års karantene.

Er det sant at man finner spor av hasj i håret,hårroten opptil ett år senere?

5194124[/snapback]

 

Var en dame på 80år eller noe som røykte når hun var ung, så kunne de se det i håret:P

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hadde dere sjekket litt opp på steder som wikipedia hadde dere sett at en helgebruker har thc ute av kroppen etter 3-4 dager. De tyngste brukerne kan man spore thc i opptil 10 dager, men det er ekstrem tilfeller.

 

Merk også at man ikke tester for thc, men reststoffene. thc gjør deg høy og så blir det brutt ned. Derfor kan man aldri med en test bevise at du er ruset i testøyeblikket fordi man ikke tester på substansen som gjør deg høy, men derimot stoffet som det blir brutt ned til.

 

Det er heller ikke funnet spor av redusert hukommelse eller læringsevne etter 10 dager. Alt dette kunne dere ha funnet om dere slo opp på wikipedia, og der er det linker til dokumentasjonen som viser at dette er fakta.

 

Det finnes også en myte fra UMN om at siden stoffet ligger i kroppen mer en 7 dager blir man høyere og høyere om man kun er helgebruker. Dette hadde muligens vært sant om det var slik at thc blei lagret i kroppen, men den er vekk samtidig med rusen.

 

Når det gjelder tidligere påstander om kreft/kols etc så finnes flere store studier som viser at ikkerøkere har marginalt høyere sjangs for kreft/kols etc enn røkere av ren cannabis, mens om man blander hasj med tobakk har man samme fare for disse sykdommene som om man røker ren tobakk.

Om dere ikke tror meg men heller tar de andre argumentene/mytene for god fisk ta en titt på wikipedia eller andre forskningsbaserte nettsteder. UMN/actis/juventes sider er sider laget av avholdsbevegelsen og ikke alltid sannferdige, men iom de faktisk har det som jobb å bekjempe andre menneskers rusmiddler er det kanskje ikke så rart de ikke vil denne informasjonen skal komme frem. Det er jo tross alt jobbene deres som står på spill(skattepengene våre også foresten ;-) )

Lenke til kommentar

He he, når jeg gikk på ungdomsskolen var det en kamerat som hadde noja fordi at foreldrene hadde sagt at first thing monday morning skulle de til legen og ta narkoprøve. De hadde god grunn til å ha mistanke for å si det sånn. Vi greide da å overbevise han om at hvis han tok amfetamin, at dette ødela THC`en og amfetaminen gikk ut av blodet med en gang rusen var ute.

 

Stakkaren røk på hasj og amfetamin :tease:

Lenke til kommentar
He he, når jeg gikk på ungdomsskolen var det en kamerat som hadde noja fordi at foreldrene hadde sagt at first thing monday morning skulle de til legen og ta narkoprøve. De hadde god grunn til å ha mistanke for å si det sånn. Vi greide da å overbevise han om at hvis han tok amfetamin, at dette ødela THC`en og amfetaminen gikk ut av blodet med en gang rusen var ute.

 

Stakkaren røk på hasj og amfetamin  :tease:

6665591[/snapback]

 

ja dere var jævlig gode kompiser må jeg si.

Lenke til kommentar
Eller så kan man ta konsekvensene av at man har dritt seg ut, brukt narkotika, og erkjenne at etter den søte kløe kommer den sure svie. THC sitter i kroppen i opptil en måned.

 

Du får ikke 21 år for å ha røyka hasj. Det er mange i din situasjon, og politiet/skolen/whatever er ikke interessert i å ødelegge livet ditt, eller straffe deg. De er interessert i å få deg til å ikke røyke hasj, av opplagte grunner.

 

Ta konsekvensene av dine egne handlinger.

5194077[/snapback]

Men det vanker bøter og en smekk på lankene.. Fy fy!

Lenke til kommentar
He he, når jeg gikk på ungdomsskolen var det en kamerat som hadde noja fordi at foreldrene hadde sagt at first thing monday morning skulle de til legen og ta narkoprøve. De hadde god grunn til å ha mistanke for å si det sånn. Vi greide da å overbevise han om at hvis han tok amfetamin, at dette ødela THC`en og amfetaminen gikk ut av blodet med en gang rusen var ute.

 

Stakkaren røk på hasj og amfetamin  :tease:

6665591[/snapback]

 

ja dere var jævlig gode kompiser må jeg si.

6666295[/snapback]

 

Kan være enig om at det var dårlig gjort, men vi hadde jo aldri i vår villeste fantasi trodd at han skulle gjennomføre dette. Vi sa enkelt og greit på kødd at det var sånn det var. Han kan bare ha det så godt, til og med han skjønte at det var for dumt i ettertid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...