Gå til innhold

Hvordan fjerner man hasj ut av kroppen?


sunmaster88

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller så kan man ta konsekvensene av at man har dritt seg ut, brukt narkotika, og erkjenne at etter den søte kløe kommer den sure svie. THC sitter i kroppen i opptil en måned.

 

Du får ikke 21 år for å ha røyka hasj. Det er mange i din situasjon, og politiet/skolen/whatever er ikke interessert i å ødelegge livet ditt, eller straffe deg. De er interessert i å få deg til å ikke røyke hasj, av opplagte grunner.

 

Ta konsekvensene av dine egne handlinger.

5194077[/snapback]

 

 

Jeg har hørt tre mnd? Uansett så er det i kroppen en stund..Er man blodgiver er det ett års karantene.

Er det sant at man finner spor av hasj i håret,hårroten opptil ett år senere?

Lenke til kommentar
Eller så kan man ta konsekvensene av at man har dritt seg ut, brukt narkotika, og erkjenne at etter den søte kløe kommer den sure svie. THC sitter i kroppen i opptil en måned.

 

Du får ikke 21 år for å ha røyka hasj. Det er mange i din situasjon, og politiet/skolen/whatever er ikke interessert i å ødelegge livet ditt, eller straffe deg. De er interessert i å få deg til å ikke røyke hasj, av opplagte grunner.

 

Ta konsekvensene av dine egne handlinger.

5194077[/snapback]

 

 

Jeg har hørt tre mnd? Uansett så er det i kroppen en stund..Er man blodgiver er det ett års karantene.

Er det sant at man finner spor av hasj i håret,hårroten opptil ett år senere?

5194124[/snapback]

 

De finner vel spor av det meste i håret, mener å ha hørt 6 månder. De tar vel hår prøver hvis de skal leite etter gift, tungmetaller osv...

Lenke til kommentar

Faktisk så ligger THCen i ryggmargen i over 9 måneder, men da må snuten ta beinmargsprøve noe som koster DRIT mye. Så det gjør de ikke allikevel. De kan jo ta blodprøve da, selv om dette også koster en del. Dette gjør de som oftest ikke om de ikke mistenker deg for andre stoffer også.

 

Et bra triks mot THC er å drikke masse vann og appelsin juice.

Vil du være enda mer på kanten så er det sikreste å spise Ritalin før du tar prøven. Da vil ikke noe som helst vises. Om dette er sikkert er da en annen sak!

 

Er dette en bygd eller en by det foregår i? For i bygder er det ofte at Politiet vil ta prøve av deg og du pisser, men de tester det aldri. De vil bare ha en tilståelse. Nekt plent! De kan forresten ikke tvinge deg heller om ikke en dommer eller noen med tilsvarende myndighet sier det er greit. Snakk med Tore Erling Staff! :D Han elsker sånne saker!

Eller Christian Wiig. Begge disse vet en del om akkurat dette.

 

Ellers vil jeg anbefale å sjekke http://www.norcan.org som er et Norsk Cannabis Forum. De som henger der er skikkelig teite, men de kan helt sikkert hjelpe med dette.

Endret av raziel014
Lenke til kommentar
det du gjør er å få en kompis til å pisse i en liten beholder, som du kan hjemme på kroppen, bruk huet hvis de ransaker deg...gjem den på pungen, funker som regel..så heller du hans piss i prøven.....

 

sant, du må få litt varme på det, kroppstemp ca... ekstra flaks har du hvis det er panelovn i rommet du pisser, eller radiator

5196090[/snapback]

 

snuten ser på deg når du pisser da så hvordan du skal få til det lurer jeg litt på.

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
det du gjør er å få en kompis til å pisse i en liten beholder, som du kan hjemme på kroppen, bruk huet hvis de ransaker deg...gjem den på pungen, funker som regel..så heller du hans piss i prøven.....

 

sant, du må få litt varme på det, kroppstemp ca... ekstra flaks har du hvis det er panelovn i rommet du pisser, eller radiator

5196090[/snapback]

 

snuten ser på deg når du pisser da så hvordan du skal få til det lurer jeg litt på.

5196321[/snapback]

 

tenkte mer på pisseprøver på skolen og sånn jeg ;) , jeg anntok at trådstarter ikke var så gammel enda, med tanke på at en eldre trådstarter sannsynligvis ikke hadde spørt om sånt på ett internett-forum.

Lenke til kommentar
det du gjør er å få en kompis til å pisse i en liten beholder, som du kan hjemme på kroppen, bruk huet hvis de ransaker deg...gjem den på pungen, funker som regel..så heller du hans piss i prøven.....

 

sant, du må få litt varme på det, kroppstemp ca... ekstra flaks har du hvis det er panelovn i rommet du pisser, eller radiator

5196090[/snapback]

 

snuten ser på deg når du pisser da så hvordan du skal få til det lurer jeg litt på.

5196321[/snapback]

 

De gjør jo ikke det da.. Creepy! :scared:

Man må stå i en slags skillevegg greie der man kan pisse.

 

En ting som kan gjøres er jo ha en beholder der en kompis pisser i for å så holde den skikkelig tett og feste et rør til som du lett kan få ut gjennom buksesmekken. Da finner INGEN det ut! Om ikke det er blir rkg1000 sier da, noe jeg tviler sterkt på.

Lenke til kommentar
det du gjør er å få en kompis til å pisse i en liten beholder, som du kan hjemme på kroppen, bruk huet hvis de ransaker deg...gjem den på pungen, funker som regel..så heller du hans piss i prøven.....

 

sant, du må få litt varme på det, kroppstemp ca... ekstra flaks har du hvis det er panelovn i rommet du pisser, eller radiator

5196090[/snapback]

 

snuten ser på deg når du pisser da så hvordan du skal få til det lurer jeg litt på.

5196321[/snapback]

 

tenkte mer på pisseprøver på skolen og sånn jeg ;) , jeg anntok at trådstarter ikke var så gammel enda, med tanke på at en eldre trådstarter sannsynligvis ikke hadde spørt om sånt på ett internett-forum.

5196383[/snapback]

 

Pisseprøve på skolen og sånn? De tar vel ikke pisseprøver på skolen? Ikke for å sjekke om man har tatt hasj!

Lenke til kommentar
det du gjør er å få en kompis til å pisse i en liten beholder, som du kan hjemme på kroppen, bruk huet hvis de ransaker deg...gjem den på pungen, funker som regel..så heller du hans piss i prøven.....

 

sant, du må få litt varme på det, kroppstemp ca... ekstra flaks har du hvis det er panelovn i rommet du pisser, eller radiator

5196090[/snapback]

 

snuten ser på deg når du pisser da så hvordan du skal få til det lurer jeg litt på.

5196321[/snapback]

 

tenkte mer på pisseprøver på skolen og sånn jeg ;) , jeg anntok at trådstarter ikke var så gammel enda, med tanke på at en eldre trådstarter sannsynligvis ikke hadde spørt om sånt på ett internett-forum.

5196383[/snapback]

 

Pisseprøve på skolen og sånn? De tar vel ikke pisseprøver på skolen? Ikke for å sjekke om man har tatt hasj!

5196422[/snapback]

 

 

joda, det gjør de.

Lenke til kommentar
Zalo renser kroppen. Hadde et par folk i klassen på vgs som måtte jevnlig ta tisseprøver etc, og de drakk rett og slett zalo for å skjule det.

 

Hva med å holde seg unna rus, istedet. ;)

5196578[/snapback]

 

Zalo renser ikke kroppen bare for å ha det sakt , men det forstyrrer nyrefunksjonen såppass at urinprøven viser neg på THC.

Grunnen til dette er at THC lagres i kroppen i fettvev og silles derfra ut via nyrene gradvis.

Om du da drikker zalo får nyrene mer en nok med å ta seg av zaloen og utskilling av THC stopper opp.

Renset parafin kan derimot være en mer behagelig måte å gjøre det på ,det er i alle fall ikke helseskadelig.

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle politiet bry seg om noen røyket HASJ?? Rettslig kjennelse, ryggmargsprøver osv? Skulle da virkelig tro at politiet hadde bedre å drive med. De kan da vel uansett ikke tvinge noen til pisseprøve?

5196825[/snapback]

 

Tja. Fordi hasj er narkotika og sist jeg sjekket var narkotika ulovlig i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...