Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Men låta i midten var bare til irritasjon.

Ja den var jævlig irriterende, skulle trodd de leter aktivt etter sanger de kan drøye ut episodene med.

 

South Park har gjort det samme med samme artist :p Jeg spolte over hele driten.

 

Og hva menes med det ang. lovbrudd?

forrige episode sa Lois at de skulle skille seg. Det var genialt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men låta i midten var bare til irritasjon.

Ja den var jævlig irriterende, skulle trodd de leter aktivt etter sanger de kan drøye ut episodene med.

 

South Park har gjort det samme med samme artist :p Jeg spolte over hele driten.

 

Og hva menes med det ang. lovbrudd?

forrige episode sa Lois at de skulle skille seg. Det var genialt

 

Skjønner ikke helt hvorfor de velger å bruke slike sanger over så lang tid i en episode. :S Det er jo noe av det samme opplegget som de gjorde med Christian Bale klippet, skjønner ikke helt poenget. :p

Lenke til kommentar

tror ikke de bruker Conway pga mangel på ideer, men bare for å fortsette med å sette inn usaklige ting i episodene, som de alltid har gjort. De tar ofte med ting de vet fansen er lei av eller ikke liker. de har også noen av folkene sine på damnyouall.net, som for det meste slakter hver episode, så de vet egentlig hva de ikke bør gjøre for å glede fans

Lenke til kommentar

Stewie er helten min (Ref: avatar), og Peter er jo genial, Joe har mye bra når han klikker.

 

Men her vært skuffet over de tre siste episodene, Ocean's three and a half, family gay og (den fra sist søndag). Ellers er det meste dritbra, som f.eks. Road to Germany/Europe eller noe sånt når de er i 2. verdenskrig... elsker den episoden, er fra S07...

Lenke til kommentar
Tror det var det nest siste episode het : |

Ååå! Eg trudde du skreiv feil. :!:

:D Tror ikke det pleier å stå i begynnelsen hva episoden heter! Er bare på nett ? Eller vent, husker ikke

 

Men hvertfall, For min del er Adam West en favoritt!

 

Fullstendig dement.. Prøvde å finne klippet når MEg skal lage artikkel til skole avisa, og er på Adam West sitt kontor.

 

Se filmen hos Youtube

Endret av Moff
Lenke til kommentar
Adam West - "We don't want you in our town Simpson. We don't love you like we did in 1993"

Homer - "Doh"

 

Synes episoden fortsetter i samme spor som resten av sesongen. Kjempe artig.

 

haha, den scenen var bra dritbra :!:

den episoden var sykt bra

Lenke til kommentar

Har et spørsmål angående sesong 7:

 

Jeg kjøpte sesongen på Platekompaniet for et par dager siden, men merka at et par episoder jeg lasta ned i forkant (F.eks "Bird is the word" episoden) ikke var med. Er litt forvirrende da det står Season Seven på coveret, men mange av episodene jeg har lastet ned ikke er med..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...