Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"If I call the ambulance, you wont learn anything" :!:

 

Siden edit kan bli oversett sier jeg det her.

 

Først trodde jeg at Family Guy var ripoff av The Simpsons. Men det var ikke lenge før jeg skifta mening. Ja, noen av personene ligner veldig, likevel har et originalt preg over seg.

Nå synes jeg (etter å ha sett alle episodene hittil, samt filmen (sykt bra forresten)) at Family Guy er oppsiktsvekkende revolusjonærende. Bare tenk på alt det de har tord å vise. Synes nå også at det er genialt hvordan banningene blir sensurert og at magen til Peter dekker til kølla hans :p

Verdensdominerende baby var også ganske genialt, men jeg liker bedre Stewie som den som kødder mer enn han dominerer, for å si det sånn.

Evil (Closet) Monkey er jo også verdt å nevne.

Lenke til kommentar
Peter er så vanvittig dumartig! :lol:

5119167[/snapback]

Synes han til tider er for dum.

 

For å sammenligne Family Guy og Simpsons:

Family Guy er nok til tider en god del morsommere enn The Simpsons. The Simpsons har mer underholdning i selve plottet, men i Family Guy har ikke plottet noen verdi, siden det er humoren gjennom hele episoden som er poenget.

 

Litt vanskelig å forklare, men om jeg vil ha god underholdning velger jeg The Simpsons (får meg alltid i bedre humør), men om jeg er i godt humør og kun er ute etter noen ville spøker å le av, velger jeg Family Guy.

 

Seriene er bra på hvert sitt område. Så vil ikke akkurat si at den ene er bedre enn den andre.

 

Og til slutt: Giggidy!

Lenke til kommentar

Synes ikke The Simpsons er særskilt morsomt jeg. I løpet av en episode ler jeg kanskje 2-3 ganger uten å ta ordentlig av.

 

I en Family Guy-episode ler jeg kanskje 70-80 ganger og pådrar meg ett eller flere hjerteattack.

 

De kjente humorseriene:

 

Family Guy > American Dad > King of the Hill > South Park > Futurama > The Simpsons

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...