Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Jeg ble svært overrasket. Jeg visste at de kom til å ta knekken på en karakter og tenkte det sikkert ble Meg pga Mila Kunis er svært ettertraktet som skuespillerinne. Så kom Brian, så plutselig. Jeg satt og ventet underveis i episoden på at Stewie skulle finne den return pad-en (han fikk jo en ny en, av tre, fra Native America-tidslinjen) eller at han skulle besøke fremtidsjeg for å overtale han til å passe seg (Stewie dro til fremtiden, i juletiden, for å sikre seg hva som han skal ha til jul), og det kan jo være en kommende episode? Den siste før jul? Kanskje vi får et nytt tidsreise-eventyr og de dreper av en annen karakter sånn helt ute av det blå. Det hadde vært så Family Guy om de bygget opp Brians død og så plutselig faller Meg utover et stup på slutten av en episode og de andre bare later som ingenting.


Fant denne derimot:

http://www.junkiemonkeys.com/brian-griffin-might-not-be-dead/

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Ja. Det var teorier på at dette kom til å løse seg på denne måten og jeg ble veldig glad for det. Aldri har jeg vært så interessert i denne serien som de siste ukene som har vært.
Jeg liker også hvordan de greide å fikse tidslinjene, for med en gang de startet holdte de på å gå i en felle, men det var fint hvordan fremtids-Stewie bare forsvant og Brian innså hva som hadde skjedd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...