Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan være at Bonnie sin baby skal veie opp for at Cleveland snart forlater showet. Men det er også kjekt at det er litt forandring. Gleder meg til neste episode ”Family Gay”.

 

Peter is injected with the gay gene as part of a scientific experiment to determine whether or not homosexuality is a learned trait or something that people are born with. He ends up in a gay relationship and winds up in a "straight camp".

Haha

Lenke til kommentar
Kan være at Bonnie sin baby skal veie opp for at Cleveland snart forlater showet. Men det er også kjekt at det er litt forandring. Gleder meg til neste episode ”Family Gay”.

 

Peter is injected with the gay gene as part of a scientific experiment to determine whether or not homosexuality is a learned trait or something that people are born with. He ends up in a gay relationship and winds up in a "straight camp".

Haha

Haha. Genialt. Gleder meg vilt.

 

Hvilken kanal går det på?

Går på FOX.

Lenke til kommentar
Kan være at Bonnie sin baby skal veie opp for at Cleveland snart forlater showet. Men det er også kjekt at det er litt forandring. Gleder meg til neste episode ”Family Gay”.

 

Peter is injected with the gay gene as part of a scientific experiment to determine whether or not homosexuality is a learned trait or something that people are born with. He ends up in a gay relationship and winds up in a "straight camp".

Haha

Haha. Genialt. Gleder meg vilt.

 

Hvilken kanal går det på?

Går på FOX.

FOX :hmm: Er ikke det en amerikansk kanal? Den har ikke jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Peter is injected with the gay gene as part of a scientific experiment to determine whether or not homosexuality is a learned trait or something that people are born with. He ends up in a gay relationship and winds up in a "straight camp".

Haha

Haha, blir nok genialt. Har nettopp sett siste episode nå, er enig i at det kunne virke som om de prøvd å "dra ut tiden" av og til, men var grei nok underholdning. :p

Lenke til kommentar

Music & Lyrics-sekvensen er noe av det morsomste jeg har sett. Musikkvideoen til Stewie var jo bare ... ja, den var utrolig. Haha, den frembringer følelser i meg. Ahh, ser frem til mer!

 

Dessverre (for meg) visste jeg ikke om Bales utbrudd på settet før etter at jeg hadde sett episoden, så det var ikke så morsomt for meg (andre gangen jeg så det var det vesentlig morsommere), men artig slutt på det (Oh my god, are you asking me out on a date?).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...