Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Liker the Simpsons meget godt jeg og men føler Family Guy er en serie som du virkelig kan le av:p

Helt enig, og spør du meg har The Simpsons virkelig tapt seg de siste sesongene. Det har blitt mere omg-drama og mindre 'lol', som ungdommen kaller det. :ph34r:

 

 

Hilsen en som har sett alle 20 sesongene :new_woot:

Endret av Knorvelur
Lenke til kommentar
The Cleveland Show is the working title[2] for an animated series focusing on the character of Cleveland Brown and his family as he moves from Rhode Island to Virginia.[3]

 

Cleveland has kind of had enough in Quahog—he kind of realizes that he wants his own friends, his own sidekicks, his own stories. So he sets out to California to make it in a way that we'll have to keep a secret until the show starts, and then he ends up somewhere else, which we'll also keep a secret until the show starts. But he basically goes home—he goes to his hometown of Virginia and rekindles an old high school flame.

Lenke til kommentar

"Lois, you know how you've always wanted a diamond ring?"

-"Oh, Peter. You haven't....?"

-"That's right, I bought a horse!"

 

Holdte på å le meg hjel av den scenen. :p

 

 

 

..og:

 

"Peter, are you gay?"

-"Guiltyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!"

Endret av Marbash
Lenke til kommentar

Lois: Peter, why are there so many bottles of milk in the refrigerator?

Peter: Oh, thanks for reminding me. Everyone, some of the milk in the fridge is not milk, it's horse sperm. I'm a horse breeder now.

(Stewie stops as he raises a spoonful of cereal to his mouth. He then slowly continues eating.)

 

Hah genial! Men litt creepy:p

Lenke til kommentar
Episoden var morsomst i begynnelsen. Men episoden hadde sine øyeblikk.

 

Må si meg enig i den. Lo litt til tider, men ikke så mye som jeg hadde håpet på. :p Forresten, var dette en episode som er sendt før, eller er det bare en "story" som har blitt forkastet, men tatt opp igjen. Jmf. Det som står i introen, noe som: "This is a tape that was found in Peter's basement, with some other tapes. This happend in Quahog March 2007". ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Men låta i midten var bare til irritasjon.

Ja den var jævlig irriterende, skulle trodd de leter aktivt etter sanger de kan drøye ut episodene med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...