Gå til innhold

Family Guy - Alle sesonger (USA-sendetid)


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Plot til episoden

After being pregnant for seven years, Bonnie finally gives birth to a beautiful baby girl named Susie! Stewie quickly falls for the little tyke and vows to do anything to win her heart and get in her diaper. Meanwhile, Joe borrows $20,000 from a bookie to pay for Bonnie's medical bills, but then plans to steal the money from Mr. Pewterschmidt to pay his debt
Lenke til kommentar

Synes Family Guy er fett! :) men ofte er det ikke noen handling, bare "dissing" av kjente folk. Bare et klipp som kommer helt tilfeldig inn. Og f.eks. den ene gange Stewie krangler med bikkja, så krangler de i rundt 10min! det vil si rundt halve programmet! Men det er kanskje derfor så mange liker det. Det er noe annerledes. Men Simpsons kommer foran FG for min del :) Synes faktisk at Family Guy stjeler litt fra Simpsons noen ganger.

Lenke til kommentar

Klart har FG tatt mye av Simpsons, men FG har gjort humoren mer spiselig for eldre. FG er så mye sprøere, det hoppes frem og tilbake fra den røde linjen, og jeg elsker det. Simpsons kan se seg tilbake mange år da serien faktisk var morsom og jeg var yngre.

Og når vitsene foregår lenge. Da varer de egentlig ikke så mye over et minutt, det føles som en evighet og er så forbaska morsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...