JoeDohn Skrevet 6. november 2005 Skrevet 6. november 2005 (endret) Veit det er en del her inne som spiller på Silvermoon, og dere er sikkert like smertelig klar over hvilken sørgelig stand serveren er i for øyeblikket som jeg er. Det er på høy tid med en migrasjon fra serveren, og for alt det er verdt så prøver vi å få dette fremskynda nå. http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...en&T=620981&P=1 Hvis dere føler det plager dere også, gå inn på den tråden og skriv noen ord om hva dere mener om situasjonen. Det må gjerne være litt mer saklig enn "/signed", men alle monner drar. For de som ikke skjønner hva jeg klager over så har vi på Silvermoon køer hver eneste kveld nå, og i helgene er det helt texas når det kommer til å få logga på. Brukte først 35 minutter for å komme inn, spille i 10 minutter og så få en netsplit, for så å bruke 45 nye minutter på å komme inn ikveld. Edit: Riktig link hjelper jo. Endret 6. november 2005 av JayHeM
.V. Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 På Shadow Moon hadde vi samme problemet, kø oppi 700-800 enkelte dager, sjeldent under 300 på hverdager. Fikk character transfer og greier, skal tro vi ble glade. Nå sitter vi som er igjen på shadow moon med en server med KUN tjekkere. KUN. Absolutt ALLE har "CZ" i nicket. Den serveren det var character transfer til har stort sett BARE lvl60s, noen få alter. Character transfer kommer til å fikse køa ja, men det herper serveren....
Terje82 Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Til opplysning er det 35 minutters kø på Bladefist på søndager også Dette er er etter at det har vært character migration
Doogle Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Og dette betaler man en hundrelapp i måneden for? Da hadde jeg blitt seriøst forbannet (som jo folk tydeligvis er). Alikevel så klager altså folk på at f.eks. Xbox Live (som gir en sømløs og problemfri online-tilværelse - jeg har aldri opplevd nedetid eller forsinkelser en eneste gang på over to år) koster et par tjuekroner i måneden... PS: Vet selvfølgelig at disse to tjenestene ikke kan sammenlignes direkte, men bare et apropos når det gjelder ting man faktisk betaler for. Endret 7. november 2005 av Doogle
JPNord Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Stod en time i kø for å komme inn på Daggerspine igår, jammen meg moro gitt... Endret 7. november 2005 av Arrosiach
Sigga Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Helt enig. Den siste uka har jeg lagget meg ihjel, og jeg kan så vidt være i Orgrimmar uten at alt fryser.
ahpadt Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 (endret) Tror det er kø på nesten alle servere på søndager, så slutt med kvininga. Det var rundt 500 i kø på Ravencrest i går også. Endret 7. november 2005 av ahpadt
different Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Må vel få lov og kvine når du betaler for og sitte i kø og spille med lagg, samme om det er likt for alle. Det er faktisk folk som går på skole\har jobb som faktisk vil kose seg litt WoW om kveldene, men køene setter en stopper for det.
OscarWoHA Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Ler av den tråden der. "Oh noes, vi på Silvermoon har det værre enn alle andre". Ser folk som klager over å være nr. 500+ i køen. Ta en titt rundt dere!
Entity extraction Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg synes det er ille på silvermoon nå. Ikke så ofte jeg logger på der lenger, men når jeg gjør det, så er som regel resultatet å logge seg på main char heller. V
fox Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Daggerspine er den verste 600+ i kø igår, faktisk 800 :o
kjetilkl Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Jeg burde kanskje ikke si dette, men det er aldri kø på Dragonblight ....
Theoneask Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Var innpå serverlista til WoW i dag og ser at Frostwhisper fortsatt er anbefalt og joine.. Den serveren var full for første gang i går! men eg venta ikkje meir ein eit par min... Synts synd i dåke som må vente so lenge!
Sponis Skrevet 7. november 2005 Skrevet 7. november 2005 Og dette betaler man en hundrelapp i måneden for? Da hadde jeg blitt seriøst forbannet (som jo folk tydeligvis er). Alikevel så klager altså folk på at f.eks. Xbox Live (som gir en sømløs og problemfri online-tilværelse - jeg har aldri opplevd nedetid eller forsinkelser en eneste gang på over to år) koster et par tjuekroner i måneden... PS: Vet selvfølgelig at disse to tjenestene ikke kan sammenlignes direkte, men bare et apropos når det gjelder ting man faktisk betaler for. 5116215[/snapback] Du velger selv om du vil spille på en server med kø...Og, grunnen til at det er kø på alle servere er at blizzard har satt ned maks spillere som kan være online samtidig, slik jeg har forstått det hvertfall, dette pågrunn av lagg.
gamer73 Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 ja..dem må ha sotte ned antall spillere som kan være inne samtidig. Kan ikke skjønne annet egentlig. Å gud jeg håper at jeg får meg epic hest før det blir migrasjon og total fuck av server økonomi.
GtReBra Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Tror blizz "fikset" lagg problemene med og sett ned antall spots på mange server.
Keylar Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Logget inn på kor'gall igår, oi... number 593 in queue
Akira Kurosawa Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Aldri opplevd kø på Frostwhisper, hehe
HappyHerb Skrevet 8. november 2005 Skrevet 8. november 2005 Her er komentar fra Thundgot: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...&ThreadID=15299
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå