Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisguiden er nå full av butikker med som snart skal få inn N80. Alle sier den kommer på lager 28. april. Utenom Komplett.no som fremdeles holder fast på 31. mars, og PCutstyr.no som sier 3. april.

 

Da kan vi vel ganske sikkert fastslå at N80 vil være i salg over hele landet 28 april. Spørsmålet er om Komplett og PCutstyr faktisk vil få inn noen få enheter i de nærmeste dagene. Jeg krysser fingrene. 28 april er jo ikke altfor ille (i forhold til juni i hver fall), men jeg skulle ikke hatt noe imot å få en N80 i posten på tirsdag...

Lenke til kommentar

Var og snakket med folka i Nokia standen idag og har følgende info å gi:P

 

N80 kommer i "slutten" av april, nevnte til han at noen butikker reklamerer med at den kommer 31 mars, men dette var var feil.

N80 har ifølge Nokia fyren Autofokus(hadde den d før?)

Det vil muligens følge med 512mb ekstra minnekort.

Lekte litt med den og synes menyene var raske(hvertfall sammenlignet med tidligere symbian tlf)

Man for en skikkelig kvalitetsfølelse av å holde den, var ingen plastikk følelse sånn som ved 6280. Virket solid,merket ingen slarking og sliden gikk som en drøm, selv om det i følge han var en prototype og ikke en ferdig versjon.

Lenke til kommentar
Nokia standen på Elektrofil messen formoder jeg?

Så de hadde den der altså :D Har tenkt meg en tur til helgen :)

 

BTW, autofokus var nytt for meg. Men du fikk prøve N80'en? Du testet ikke ut kamera da? Vil vite om den bruker hele skjermen som søker.

5840850[/snapback]

 

Ja mente Nokia standen på Elektrofil messen:P

Har vært der hele uken, men fikk først idag tid til å sjekke den opp.

 

Prøvde den litt , tok ikke noen bilder men skrudde på vdo muligheten da brukte dne hele skjermen, ble selv overrasket når han nevnte den hadde autofokus, ellers synes jeg menyene var veldig raske, man fikk en digg følelse av å holde den i hånden, den var liten og kul, men kanskje litt for tjukk.

 

Sliden virka bra, merka ikke noe slark sånn som det er med 6280.

Så nå er det bare å glede seg til slutten av april:(

Lenke til kommentar
Hei!!

 

Kan noen spørre Nokia folkene på Elektofil messa om hvordan det ligger an for n92 for meg? Det hadde vært utrolig snillt assa!! :)

5830846[/snapback]

 

Snakket såvidt om dette, den vil komme i løpet av sommer/sensommer

da det er litt avhengig av DVB greiene det er jo ikke blitt bestemt om dette her i Norge enda.

Lenke til kommentar

Autofokus tror jeg ikke noe på, var på elektrofil i fjor og snakket med nokia folkene da. De sa utrolig mye rart og direkte feil, tror det generelle kunnskapsnivået her på forumet overgår de nokia selgerene på slike stands faktisk.

 

Men at N80 kommer i slutten av april tror jeg dessverre på...

Lenke til kommentar
Autofokus tror jeg ikke noe på, var på elektrofil i fjor og snakket med nokia folkene da. De sa utrolig mye rart og direkte feil, tror det generelle kunnskapsnivået her på forumet overgår de nokia selgerene på slike stands faktisk.

 

Men at N80 kommer i slutten av april tror jeg dessverre på...

5840977[/snapback]

 

Spurte han 2 ganger, sa også at jeg ikke hadde hørt om det før, men men

for spørre igjen imorra bare for å plage;)

Lenke til kommentar

Får vi se i morgen da om han har kikket litt på nokias hjemmesider i mellomtiden :)

Fant faktisk innlegget mitt fra i sommer, etter elektrofil. Der lovet en av nokiafyrene at det kom en N90 uten 3g og kamerakladden i løpet av høsten.

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=410618&st=228#

 

Han sa noe annet som var helt latterlig feil også, som jeg ikke helt husker nå.

Så jeg stoler ikke helt på hva de sier om autofokus, men jeg håper jo selvfølgelig han har helt rett.

 

Du får også spørre om hvorfor N80 fortsatt har lansering i Q1 på nokias sider. :)

Lenke til kommentar

Det har jo versert rykter om at N80 bl.a. skulle få autofokus, som var noe av grunnen til forsinkelsen (N80 var jo opprinnelig satt for release Q1). Men ja, de sier mye tull på slike messer.

 

Kan ikke en av dere som skal på messa studere den litt da? Det er jo en forskjell mellom å ta bilde med K750 og N70. På K750 kan du holde utløseren halvveis inne til telefonen sier blipp og tegner en firkant på skjermen (eller noe i den duren; husker ikke helt) for å indikere at den har oppnådd fokus. På N70 er det jo bare å peke og trykke. Prøv å se om N80'en der inne har noe av samme oppførsel som K750. Hvis den ikke har det, kan dere sette han fyren opp mot veggen og høre hvordan han skal vri seg unna... :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...