Gå til innhold

Nokia N71, N80 og N92-lanseringer


genser

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror også jeg kansellerer min bestilling på Komplett. Men Nokia lyver jo også, som fortsatt har 1.kvartal som tilgjengelighet for N80 på sine sider. Er ganske dårlig det og synes jeg.

5844236[/snapback]

 

Nå sa jo han Nokia fyren på messen til meg igår at den kommer mot slutteb av mnd tror nok dme abre har glemt å oppdatere sida.

Lenke til kommentar
Så langt har jeg hørt datoene 20. april, 26. april og 28. april (som de fleste butikkene i prisguiden).

 

Carphonewarehouse sier at de skal få den på mandag, men det tviler jeg på....

 

Blir nok i slutten av april en gang tenker jeg.

5844321[/snapback]

Tatt til fornuften du også ja? :p

 

Er jo det vi andre har sagt hele tida.. d.v.s. TIDLIGST i april da... like realistisk med mai/juni tror jeg.

 

Å tro at den skulle komme 31. mars var isåfall å tro på julenissen. :p Kjenner man mobilmarkedet litt og vet hvordan det fungerer etter noen år skjønner man fort at det er helt umulig at mobilen kunne ha kommet da. :p

Lenke til kommentar
Så langt har jeg hørt datoene 20. april, 26. april og 28. april (som de fleste butikkene i prisguiden).

 

Carphonewarehouse sier at de skal få den på mandag, men det tviler jeg på....

 

Blir nok i slutten av april en gang tenker jeg.

5844321[/snapback]

Tatt til fornuften du også ja? :p

 

Er jo det vi andre har sagt hele tida.. d.v.s. TIDLIGST i april da... like realistisk med mai/juni tror jeg.

 

Å tro at den skulle komme 31. mars var isåfall å tro på julenissen. :p Kjenner man mobilmarkedet litt og vet hvordan det fungerer etter noen år skjønner man fort at det er helt umulig at mobilen kunne ha kommet da. :p

5844439[/snapback]

 

 

Dette er jo elendig av komplett ( og av nokia som fortsatt sier 1. kvartal)

Lenke til kommentar

I følge et annet forum der en har hatt kontakt pr. mail med Nokia, så har N80 IKKE Autofokus. Den har kun "manuell" fokus med den bryteren under linsa som skifter mellom makrofokus(nærbilder) og vanlig fokus.

 

FOTA(Firmware over the air) vil også kun kunne benyttes av telelevrandører som støtter denne tjenesten. Håper at de norske har dette i orden?

Lenke til kommentar

Har nettopp kommet hjem fra Elektrofil messen og har fått holde N80! :D :D :D Den virket kjempe solid og deilig å holde! :D

Han som stod på standen sa at den kommer i mai, men det kommer en liten levering av de også i slutten av april, men den kom til å være så ltien at det ikke ville være merkbart.

 

Egentlig har jeg blitt litt keen på N91, etter å ha sett hvordan den var "in real life". :D Får se når de kommer hvilken modell jeg går for! :)

Lenke til kommentar
Hei

Var på elektromessen fikk bekreftet at N80 kommer om 14 dager,N71 kommer i april,N91 kommer i n mai.N92 visste de ikke når den kom,det kommer an hvilket tvsystem som velges.

5849812[/snapback]

 

hæ? fikk du vite at N80 kommer om 2 uker?! Hvorfor sa han ene til meg mai da? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...