Gå til innhold

Mulig å kjøpe koffeinpiller i Norge?


Anbefalte innlegg

Lurer rett og slett på om det er mulig å kjøpe koffeinpiller i Norge. Så at de hadde diverse på thinkgeek.com og fikk egentlig lyst til å kjøpe, men det koster vel en del i frakt og toll. Dessuten er jeg ikke sikker på om det er lovlig for meg å importere de heller. Noen som vet dette?

 

Kaffe er btw godt det, men av og til så har jeg rett og slett for dårlig tid om morgenen.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
dra til sverige og kjøp noe som heter ripped fuel... er ulovlig i norge, så si at du skal ha de... Kast innpå en 5-6-7 stykker så holder du deg gående til dagen etter... og enda litt til.

5094309[/snapback]

 

 

Ripped fuel inneholder effedrin som såvidt jegvet går som narkotika.. så tror ikke det er bedre å bli stoppet med dette ved grensen enn noen koffeinpiller......

Lenke til kommentar

effedrin ja, aka "spaltet" amfetamin. Blir brukt til trening etc.

 

En kompis blei stoppa med det, han sa det var "trene piller" fordi tollerne var usikre på hva faen det var for noe. Fikk kjøre videre. Men jeg tipper at noen av tollerne veit hva det er, så hvis du blir tatt kan det hende du sliter litt.

 

Uansett er effekten ganske bra :) Man blir ikke helt mongis av det, men bra i farta kan man si. Spørs på mengden.

 

En liten bieffekt er at man får tidenes fyllenærver dagen etter :p Men igjen, spørs på mengden. 3-4 er bra bare for å holde seg våken.

Lenke til kommentar
det finnes jo i dagligvarebutikker, heter fanalgin, men er smertestillende så jeg tror de har motsatt virkning enn hva trådstarter ønsker seg.

5094180[/snapback]

Fenazon får du kjøpt på apoteket, alt over 20 piller er respetbelagt

Inneholder Ett gram Fanazon(1000mg) og 100MG koffein.

Bare spør etter Fenazon sterke.

 

 

Men disse er smertestillende, og misbruke de blir som og misbruke Paracet, ibux og Paracetmetol(elns hva faan det heter) Skader leveren din.

 

Så vidt jeg vet, er det ikke aldergrense, 38Kroner for et glass med 20 stk i.(alt over er på blå resept som jeg sa).

 

EDIT: LES BRUKSANVISNINGEN GODT FØR DU EVENTUELT TAR NOE!

Står også at du ikke burde kjøre etter og ha inntatt disse pillene.

MEN det lureste er og rødføre seg med en lege, og høre med ham, om langtids bivirkninger osv.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Å blande koffeinpiller med alkohol er livsfarlig.

Som det ble nevnt litt tidligere her, man får noen jævlige fyllenerver. En kamerat av broren min begynte å skrike da han så på en tegnefilm med en havfrue og elns. Da han skulle spise begynte han å hylgrine, fordi han var så redd.

Bland ALDRI koffeinpiller med alkohol!

Lenke til kommentar

Haha! han har tatt flere enn 1 hvertfall :D

 

En kompis av meg ble slik du beskriver etter en natt med effidrin+alkohol. Det kom og gikk på en måte... Men etter vi fant ut åssen vi ble etter vi tok det gjorde vi noe som var skikkelig kult! eller skummelt :p

 

Vi satt oss i ei hytte som ligger RIMELIG skummelt til inni skogen med masse høye trær rundt. Var en del folk der tidlig på kvelden (fest) så tilslutt på natta satt bare jeg og kompis der... og hørte på skummel musikk av Aphex Twin :p Fy faen jeg aldri i mitt liv vært så redd som da vi satt der... så snakka vi om myter og spøkelseshistorer knyttet til denne hytta i tillegg... og plutselig. Knakk knakk på vinduet! begge to skreik som om vi hadde sett fanden selv, begynnte å gråte og gjemte oss under sofa/bord. Egentlig var det bare dama hans som kom hjem fra fest :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...