Gå til innhold

Den Store AMD DC Opteron oc tråden


Anbefalte innlegg

Denne tråden burde vel bli omdøpt fra " Den lille AMD DC Opteron oc tråden" til " Den store AMD DC Opteron oc tråden"  ;)

5171633[/snapback]

 

Done, det begynner å bli endel posting her inne.

 

Vel, jeg tror jeg har fått den dårligeste steppingen av alle her inne, 2,7ghz klarer jeg. Men jeg kjører uten radiator. Det vil nok hjelpe å få en radiator på plass.

 

I natt hadde jeg mareritt om fjerning av HS, jeg drømte at barber bladet skar seg igjennom hele kjernen. :ohmy: Det var ikke behagelig.

 

For håpe det går bra, skal iallefall ta meg god tid!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da var "sweet spot`en" min funnet, kjørte lett 2625MHz på 1,42V.. primet den i over 18timer uten kræsj.

 

Skrudde litt ned til 325HTT x 8 = 2600MHz for å oppnå enda bombesikkrere stabilitet.

 

Dessuten liker jeg og Betroz runde fine tall ;) Dette er min nye 24/7 speed fra nå av

5178073[/snapback]

 

 

 

har du egen tråd om de " spesielle" kjøle systemet ditt? mange har fokus på ytelse og turbofart. dette er forsåvidt enkelt. men og kombinere dette med lydløshet, ja det er da ting begynner og bli spennende :yes: så hadde vørt fint og høre hva du har som spesiellt... og hvis du ikke har en tråd burde du lagd en, livet som data interesert er ikke det samme når årene går og man får familie. derfor større fokus på kjøling

 

og en annen ting hvorfor 325 x 8 ........ hvorfor ikke 289 x 9 ? er minnet ditt med på 325? eller

 

og til dere alle opp fra 1,8 til 2,6 i 24/7 settig, ja det må da kalles fristende for oss alle :p

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
Da var "sweet spot`en" min funnet, kjørte lett 2625MHz på 1,42V.. primet den i over 18timer uten kræsj.

 

Skrudde litt ned til 325HTT x 8 = 2600MHz for å oppnå enda bombesikkrere stabilitet.

 

Dessuten liker jeg og Betroz runde fine tall ;) Dette er min nye 24/7 speed fra nå av

5178073[/snapback]

 

 

 

har du egen tråd om de " spesielle" kjøle systemet ditt? mange har fokus på ytelse og turbofart. dette er forsåvidt enkelt. men og kombinere dette med lydløshet, ja det er da ting begynner og bli spennende :yes: så hadde vørt fint og høre hva du har som spesiellt... og hvis du ikke har en tråd burde du lagd en, livet som data interesert er ikke det samme når årene går og man får familie. derfor større fokus på kjøling

 

og en annen ting hvorfor 325 x 8 ........ hvorfor ikke 289 x 9 ? er minnet ditt med på 325? eller

 

og til dere alle opp fra 1,8 til 2,6 i 24/7 settig, ja det må da kalles fristende for oss alle :p

5182953[/snapback]

Det er ikke noe særlig poeng å kjøre minnet på 1:1 lengere, ikke med nF4 chipsettet.

 

Her ser du noe av kjølesystemet mitt: http://forums.silentpcreview.com/viewtopic.php?t=23961

 

Musestille på 2,6GHz 24/7

Lenke til kommentar
dette har egentlig ingenting med dette og gjøre. . . kanskje litt, men jeg får ikke svar på oc generellt, så jeg prøver meg her :p

er www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310790&cks=PRL

håper dere kan svarE!  :)

5184408[/snapback]

 

Jeg skjønner ikke hva du spør etter? post dine spørsmål i denne tråden..., vel og merke ETTER at du har lest første posten og de siste sidene i tråden... Og slutt og hijacke andre tråder som handler om noe helt annet! BRUK SØKEFUNKSJONEN! Om du lurer på om dette kortet er godt til å overklokke med, så ja.

Lenke til kommentar
dette har egentlig ingenting med dette og gjøre. . . kanskje litt, men jeg får ikke svar på oc generellt, så jeg prøver meg her :p

er www.komplett.no/k/ki.asp?sku=310790&cks=PRL

håper dere kan svarE!  :)

5184408[/snapback]

Om du lurer på om dette kortet er godt til å overklokke med, så ja.

5184502[/snapback]

ja, det var vel det jeg som var meningen å spørre om. . . glemte noen ord bakpå slutten :blush:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...