Gå til innhold

hva syns du om paladin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En paladin i de rette hender er en god paladin, men det paladin sliter med, i forhold til de andre klassene, er det at våre useful skills får vi av talents, i steden for oppgraderinger av skills som de fleste andre får.

 

gruer meg litt til 1.9. vil enten bety kun dpsadins, eller at vi blir enda mer puttet i en bås.

 

@ apollox: vi er på samme server btw.. geirkri fra Knights of the Templar her ;)

Lenke til kommentar
Hei. Eg har spilt paladin en stund nå og har møtt på mange som påstar at paladin er "unødvendig" å ha med i instance osv. eg hadde blit glad hvis dokke som sier at paladin er så dårlig forklarer meg hvorfor vi er så dårlige. Takker for svar.

5046275[/snapback]

 

paladin kan ingen taunte-triks, derfor angriper fienden healeren i stedet for paladinen. det er ikke farlig for paladinen, for han bare healer selv. den sårbare healeren dør.

 

solo eller i pvp derimot, er paladin ekspert til å overleve. sellom de ikke skader så mye som f.eks. en warrior, så kan de heale seg selv når de har lite liv, men warrioren bare har litt over halvparten.

en paladin kan med enkelthet drepe en elite-fiende i samme level. de bare slår på den, helt til de har lite liv, så healer de. og mana er ikke noe problem.

Lenke til kommentar
Hei. Eg har spilt paladin en stund nå og har møtt på mange som påstar at paladin er "unødvendig" å ha med i instance osv. eg hadde blit glad hvis dokke som sier at paladin er så dårlig forklarer meg hvorfor vi er så dårlige. Takker for svar.

5046275[/snapback]

 

paladin kan ingen taunte-triks, derfor angriper fienden healeren i stedet for paladinen. det er ikke farlig for paladinen, for han bare healer selv. den sårbare healeren dør.

 

solo eller i pvp derimot, er paladin ekspert til å overleve. sellom de ikke skader så mye som f.eks. en warrior, så kan de heale seg selv når de har lite liv, men warrioren bare har litt over halvparten.

en paladin kan med enkelthet drepe en elite-fiende i samme level. de bare slår på den, helt til de har lite liv, så healer de. og mana er ikke noe problem.

5168126[/snapback]

 

 

wow, du har spillt mye paladin virker det som :whistle:

Lenke til kommentar
Vennen min som er warrior tar to mobs i tyrs hand (av den typen som oppførerseg som pala) og viss jeg skal prøve på det samme er jeg skummelt nærme ved å dø, må jo drepe mobsa 4 ganger jo.

5168460[/snapback]

 

Det er ganske morro å gjøre det, men lite effektivt grinding :)

Beste er å feie gjennom enkeltmobs der, mister nesten ingenting, og som forsaken bruker jeg omtrent bare cannibalize til å fylle opp hp. Gratis mat :)

Lenke til kommentar

Det jeg har funnet ut at er alfa-omega i PvP (spesielt Arathi basin) er å kunne overleve lengst mulig. Dette gjør paladin med stil. En paladin kan outlaste 2 stk samtidig (ikke drepe dem men hole ut), til han får hjelp. Og det er dette som gjør at jeg som shaman ikke har mulighet til å ta paladin 1vs1. De outlaster meg på armor, mana og de slenger opp bobbla si når de er på 10% health.

 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg skal ta en paladin? Og kke kom med: Purge sealen hans, heal mens han healer seg.

 

Han outlaster meg på mana også i og med at han har høyere melee-damage g jeg er nødt tl å bruke spells for å få han ned i liv...

 

Forresten så er det kun Paladins og noen ganger warlocks og shadow-priests jeg sliter med.

 

*fortvila*

Lenke til kommentar
Det jeg har funnet ut at er alfa-omega i PvP (spesielt Arathi basin) er å kunne overleve lengst mulig. Dette gjør paladin med stil. En paladin kan outlaste 2 stk samtidig (ikke drepe dem men hole ut), til han får hjelp. Og det er dette som gjør at jeg som shaman ikke har mulighet til å ta paladin 1vs1. De outlaster meg på armor, mana og de slenger opp bobbla si når de er på 10% health.

 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg skal ta en paladin? Og kke kom med: Purge sealen hans, heal mens han healer seg.

 

Han outlaster meg på mana også i og med at han har høyere melee-damage g jeg er nødt tl å bruke spells for å få han ned i liv...

 

Forresten så er det kun Paladins og noen ganger warlocks og shadow-priests jeg sliter med.

 

*fortvila*

5170527[/snapback]

 

 

hehe, har ingen tips til det.. men noen må være svake mot paladins, å det er shamans.. det er de jeg har minst problemer med å ta tror jeg

Lenke til kommentar
Vennen min som er warrior tar to mobs i tyrs hand (av den typen som oppførerseg som pala) og viss jeg skal prøve på det samme er jeg skummelt nærme ved å dø, må jo drepe mobsa 4 ganger jo.

5168460[/snapback]

 

Jeg kan ta 3stk av de samtidlig, men da må jeg bruke alt av triks, inkludert lay on hands og potions, så jeg prøver å unngå det.

Men en bra kombinasjon for tyrs grinding er warrior + paladin. Vi tar lett 4-5 stk samtidlig, uten nevneverdig downtime. (paladin healer, og prøver seg på litt dps nå og da, mens warrior kjører full AoE.. Sweepingstrikes, Whirlwind, Cleave etc.) :)

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Det jeg har funnet ut at er alfa-omega i PvP (spesielt Arathi basin) er å kunne overleve lengst mulig. Dette gjør paladin med stil. En paladin kan outlaste 2 stk samtidig (ikke drepe dem men hole ut), til han får hjelp. Og det er dette som gjør at jeg som shaman ikke har mulighet til å ta paladin 1vs1. De outlaster meg på armor, mana og de slenger opp bobbla si når de er på 10% health.

 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg skal ta en paladin? Og kke kom med: Purge sealen hans, heal mens han healer seg.

 

Han outlaster meg på mana også i og med at han har høyere melee-damage g jeg er nødt tl å bruke spells for å få han ned i liv...

 

Forresten så er det kun Paladins og noen ganger warlocks og shadow-priests jeg sliter med.

 

*fortvila*

5170527[/snapback]

 

Du har elemental spec? Enhancement shaman har mye lettere for å ta paladiner. Er det en "combat" paladin som bruker SoC, kjør 2h. De gjør mindre melee damage enn deg, men en del holy damage, og som kjent hjelper ikke armor mye da. Får du inn en heldig windfury med f.eks TuF eller arcanite reaper, kan du ofte overraske dem med en earthshock og NS+chain lightening og ta de før de rekker å boble.

Lenke til kommentar
Det jeg har funnet ut at er alfa-omega i PvP (spesielt Arathi basin) er å kunne overleve lengst mulig. Dette gjør paladin med stil. En paladin kan outlaste 2 stk samtidig (ikke drepe dem men hole ut), til han får hjelp. Og det er dette som gjør at jeg som shaman ikke har mulighet til å ta paladin 1vs1. De outlaster meg på armor, mana og de slenger opp bobbla si når de er på 10% health.

 

Kan noen være så snill å fortelle meg hvordan jeg skal ta en paladin? Og kke kom med: Purge sealen hans, heal mens han healer seg.

 

Han outlaster meg på mana også i og med at han har høyere melee-damage g jeg er nødt tl å bruke spells for å få han ned i liv...

 

Forresten så er det kun Paladins og noen ganger warlocks og shadow-priests jeg sliter med.

 

*fortvila*

5170527[/snapback]

 

Du har elemental spec? Enhancement shaman har mye lettere for å ta paladiner. Er det en "combat" paladin som bruker SoC, kjør 2h. De gjør mindre melee damage enn deg, men en del holy damage, og som kjent hjelper ikke armor mye da. Får du inn en heldig windfury med f.eks TuF eller arcanite reaper, kan du ofte overraske dem med en earthshock og NS+chain lightening og ta de før de rekker å boble.

5171772[/snapback]

Hvor ofte skjer det?

 

Hvis det og det skjer, og hvis det var en elite mob man på masse seg for samtidig, hvis windfuryen critter, hvis eartshocken critter, hvis CL critter. hvis hvis hvis :) .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...