Gå til innhold

hva syns du om paladin?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Paladin er både dårlig og bra vil jeg si.

 

Dårlig fordi mesteparten som spiller den på en eller annen merkelig måte ikke skjønner at klassen ikke er en warrior. Den har også noen merkelige og feilplasserte elementer i talenttreet, og sliter litt med å være en "kjedelig" klasse som går ut på å buffe hvert femte minutt (som kan være utrolig kjett i 40manns raid).

 

Bra fordi alliance er totalt avhengig av den i instanser. Dette er ikke tull. Paladin har noen muligheter som ingen andre klasser kan matche. Buffs, spesielt salvation, og dens egenskap til å være sistemann som står gjør klassen til et must for ethvert seriøst raid.

Lenke til kommentar
Jasså, er ikke paladin så underpowerd? :dontgetit:

Jeg som trodde de ble eid hardt av alt og alle, så sitter vennen min her og Eier nesten alle i PvP som en paladin. så han ta en mage som var 2 lvl's over han.

5049955[/snapback]

 

lvl 60 som spiller noen rolle da. Btw drepte en 60 mage da jeg var lvl 48 med magen min :)

Lenke til kommentar
Paladin har potensiale til å bli en fantastisk klasse med noen få tweaks.

Jeg bare husker hvor gøy paladin var før release i USA, når vi hadde holy strike osv.

5050086[/snapback]

 

Så sant så sant. Bare å vente til 1.9 antar jeg. Uansett hva som skjer vil det hovedsaklig bli en paladin buff. Hvor mye, og om det kommer på bekostning av skjoldene er en annen sak.

Lenke til kommentar
Holy strike? Var det i den tiden forsaken var immun mot stuns, fear og polymorph?

hehe

5052067[/snapback]

 

mulig det, jeg kom dog aldri så langt at jeg møtte Undead players i PvP, men hele PvE aspektet var 10 ganger mer morsomt.

 

Holy strike er på en måte en Seal of Command du kan styre selv. I stedenfor å skru på en seal som varer i 30 sekunder, og som har en sjanse til å gi deg et ekstra angrep i holy dmg, og som kan treffe maks 6 ganger i minuttet, så hadde pallies Holy strike, en 10sek cooldown skill, med manacost, som gjorde våpendmg i holydmg. Altså samme antall treff i minuttet osv, bare litt mer interaktivt. Men neida, det fjerner vi, også gir vi paladin KUN luckbaserte skills. *golfclap*

Lenke til kommentar

tror pala er ganske populære i instanses, i løpet av de 5 første minuttene jeg er logget inn har jeg oftest minst 2 som vil ha meg i en eller annen instance, så jeg tror ikke så mange som mener at paladin er ubrukelige i instances.

 

jeg har også reddet hele gruppen mange ganger når healeren har dødd...

 

btw, jeg har slått alle wariors som er rundt min level :)

 

jeg liker pala :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
tror pala er ganske populære i instanses, i løpet av de 5 første minuttene jeg er logget inn har jeg oftest minst 2 som vil ha meg i en eller annen instance, så jeg tror ikke så mange som mener at paladin er ubrukelige i instances.

 

jeg har også reddet hele gruppen mange ganger når healeren har dødd...

 

btw, jeg har slått alle wariors som er rundt min level :)

 

jeg liker pala :)

5053235[/snapback]

 

Pallas er en bra klasse, letteste å spille med og. (Selv Blizzard sier det)

Jeg synes selv at de er for overpowered. Har ikke sjangs mot pallys som warrior.

Selv en priest som er dedikert healer kan man få interupted en healing spell på, men pallas?? nah, der fungerer ingenting når de bruker "bobbla" Ofte er vi 3-4 stk på en pally i ab for å få drept dem. Skal de i 1.9 få enda mere "Godlike" things så fatter jeg ingenting. Herregud sist i 1.8 fikk de en slags ranged critt sak og. Akkurat som de ikke hadde nok fra før.. Ja, skal du spille en klasse som er lett å bruke, og sinnsyk bra velg en pally.

Lenke til kommentar

horde whiner alltid over paladin.

 

omg imba, lett så spille, easy mode, eier alt, imbashield, alt for imba healing, supercrittfinishing move og superbuff i 1.8 patch, nerf plx, fjern paladins, alliance er imba.

 

shamans healer bedre, og er en casterhybrid som outdpser det meste i både melee og med instant spells. bubble er jo kjekt å ha, men natures swiftness?

Paladin er gjerne imba, når man kan spille det, men det er mange andre classer som er minst like imba (mot alle andre classer i spillet bortsett fra paladins)

"omg jeg kan ta alle classer i spillet med crap gear utenom paladins, nerf"

alliance sier det samme om shamans, sånn er det bare.

 

en 1sec cast med full knocbackchance, "face the right way" for ~500 dmg og critter så og si en gang til dagen, ja det er vel for imba. De fleste hadde byttet ut hammer of wrath mot noe annet any time, men horde skjønner jo selvsagt ikke det, siden paladin bare er easymode uansett.

Lenke til kommentar

Stemmer det med at horde whiner på palas og alliance på shamans. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg har trykket på alt-F4 etter å ha blitt drept utallige ganger av shamans i AB.

 

Det verste er at de kommer med shocks med 6 (eller 5, kommer an på talents) sekunders cooldown på instantschocks som hitter for 5-600 og critter for 1400. Så setter de opp totems som skader meg, healer shamanen og kiter meg. Når jeg sender pet'et på earthbind totemet, wing clip'er shamanen og løper får jeg et frostshock i ryggen. Så prøver jeg å draine mana eller skade han med serpent sting, da kan de jo bare bruke totemet som fjerner poisoneffects. Så har jeg da endelig kitet shamanen så jeg er på litt avstand og han begynner å få lite liv, men det er ikkeno problem, da bare bruker shamanen nature's swiftness og instanthealer seg selv for et par tusen hp. Så er det på'n igjen med frost shock, windfury og earthshocks.

 

Jeg liker ikke shamans ;)

 

edit: Litt on-topic.

 

Ja, paladins er uunnværlige i instancer som MC/ZG/BWL (om man da er alliance)

Endret av aspyr
Lenke til kommentar

hehe, jeg er paladin selv.. jeg syntes det eier.. jeg eier i PVP, etter at jeg fikk Seal of command har jeg eid.. men det er rundt min lvl da... er ikke lvl 60.. og kan være ening, paladisn som tror dem er warriors er helt på tryne, derfor tror jeg at jeg er Buffer/healer/warrior i et.. for det er jo det vi paladins egentlig er... å eier f.eks rouge, på samme lvl eller 1-2 høyere..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...