Gå til innhold

hva syns du om paladin?


Anbefalte innlegg

Palladins er GULL å ha med i Party.... offtank og backup healer, pluss at hvis vi holder på å whipe, kan pallyen kaste divine intervention på meg (priest), så vi lipper å whipe. Pluss at i MC, er fire rez aura utrolig digg! 60+ fire rez er ikke å forakte.

 

Men pallys er dritkjedelig å spille, imao

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Druids er vel den letteste klassen... De lever av å outlaste folk, men de sliter med det mot en paladin gitt... Får som regel høre dette av sinte druids når jeg slår dem i duell:

 

"wtf, you heal yourself all the time, and still you don't run out of mana??"

 

Med 4400hp og 4400 mana + Judgement of Wisdom, Seal of Wisdom, og Blessing of Wisdom så blir det stress å outlaste en pally :)

5165079[/snapback]

 

Heh, dette sier vel heller mer om alliance druidsene du dueler utenfor IF, enn selve druid classen.

Har selv en horde druid med ok gear, for det meste blues/epics (AV exalted gear, darkmoon neck/trinket osv. men fortsatt grønn chest, mangler litt for å få 4 pvp set pieces), og jeg er speccet feral (14/31/5).

Paladins er den classen jeg synes er blandt de letteste å ta, også pallies som ikke er "holy warriors", men som kan classen sin, og som har enten samme mengde gear som meg, eller som er decked i epics og velger mana/hp fremfor "masse" dps.

 

Tingen er at i forskjell til andre classes så er ikke pallies noe problem for meg å heale meg selv mot, og cat form mens jeg har 2 dot heals på meg (tilfelle han får en heldig SoC crit) kan være pain in the ass for en pally, siden 5 combos (bygger dette opp fort med 24% crit og talents) og 1300 dmg DoT rip som ikke kan bli cleansed er ganske effektivt mot plate.

Da er det bare å shifte til bear form med 6k+ hp og fortsette å denge løs til dot'en forsvinner.

HP'en til paladins går ned mye fortere enn du tror da, og druiden vil til slutt enten tvinge dem til å shielde, eller fortsette å heale mens druiden dps'er de i cat.

Cat er verre mot "dps" pallies, men da kan du outlaste dem lett i bear.

Dessuten er barkskin ganske greit å bruke i cat, siden du vil da ha rundt 40% damage reduction (20% lavere attack speed, men du vil uansett få mest dps fra combo points).

 

Hvis du prøver å ta en god feral druid ved å bruke seal of wisdom og outlaste de, så vil han mest sannsynlig gjøre det et helvete for deg, siden du vil bli tvunget i healing modus, og du vil gjøre latterlig damage uten SoC.

Og hvis du kommer under 40-50% hp, så vil du slite noe sykt uten bubble, siden feral charge (3 sec før du kan bruke spells + interrupt), bash (5 sec stun),warstomp (2 sec stun) og iron grenades (3 sec stun, hvis jeg gidder å bruke en) er alle ting som du ikke vil skal bli brukt mot deg 3-4 ganger etter hverandre for å interrupte mens du prøver å heale.

 

Eneste måten for en pala ville vært å brukt 1h + shield, holy shield, og dumpet reckoning bombs (dette kommer garantert til å bli nerfet/tatt vekk i 1.9, tro meg) og håpe på masse SoC procs mens druiden er i cat, men de vil neppe være i cat lenge uansett (nok til rip), så mot bear form ville nok dette neppe fungert. Dessuten å basere playstylen sin på noe billig som reckoning bombs, viser for min del at pallien er avhengig av dette for å klare noe.

Hvis du spiller på BB så dueler jeg deg gjerne.

Lenke til kommentar

jaja, si hva du vil... Finnes sikkert druids som knuser meg, men sett under ett så synes jeg druids er den enkleste klassen å slå 1vs1 (nei ikke bare duell, fordi det er ikke representativt for virkelig PvP, men også mot horde druider ute i ødemarka)

 

Og nei, jeg bruker somregel ikke Seal of Wisdom mot druids, det var bare et eksempel. Somregel hiver jeg på judgement of wisdom, og BoW på meg selv, deretter bruker jeg SoC og TuF for dmg, men hvis jeg går tom for mana så hiver jeg på en kjapp 1h (~1.50 speed) + shield og Seal of Wisdom en liten periode for å fylle på.

Endret av apollox
Lenke til kommentar
Shield / HS er ikke en måte å slippe unna fiender på det eller?

5175424[/snapback]

som funker hver time....

 

Alle kan heartstone i kamp nesten, warlocks, rogues, paladins, mages sikkert osv osv osv.

5175450[/snapback]

 

Ja, fear/seduce varer jo alltid 10 sek :roll: Ingen som har trinket heller..

Lenke til kommentar
horde whiner alltid over paladin.

 

omg imba, lett så spille, easy mode, eier alt, imbashield, alt for imba healing, supercrittfinishing move og superbuff i 1.8 patch, nerf plx, fjern paladins, alliance er imba.

 

shamans healer bedre, og er en casterhybrid som outdpser det meste i både melee og med instant spells. bubble er jo kjekt å ha, men natures swiftness?

Paladin er gjerne imba, når man kan spille det, men det er mange andre classer som er minst like imba (mot alle andre classer i spillet bortsett fra paladins)

"omg jeg kan ta alle classer i spillet med crap gear utenom paladins, nerf"

alliance sier det samme om shamans, sånn er det bare.

 

en 1sec cast med full knocbackchance, "face the right way" for ~500 dmg og critter så og si en gang til dagen, ja det er vel for imba. De fleste hadde byttet ut hammer of wrath mot noe annet any time, men horde skjønner jo selvsagt ikke det, siden paladin bare er easymode uansett.

5162215[/snapback]

 

Tipper du er ganske imba da? Hand of Ragnaros (+3 intelect ) og en haug med epics :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...