Gå til innhold

hva syns du om paladin?


Anbefalte innlegg

Spiller horde selv, har aldri spilt paladin.

I pvp 1vs1 tar de shield/hs halvparten av gangene. Det er vel ikke klassen som er patetisk, men spillerene som spiller de...

5047344[/snapback]

 

 

Dårlig myte ....

 

Paladins er flotte å ha i gruppe hvis de gjør jobben sin (heal, rinse og buff), men i PvP er de litt lett mat for de fleste (Kanskje utenom druid, men det har jeg ikke prøvd etter 1.8)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forestill deg situasjonen:

 

Du er i MC/BWL med 39 andre, hvor noen av dem er paladin. Noe helt uforventet skjer, og raidet dør som fluer. Det ser ut som om det skal bli en wipe. MEN så ser du at de 6 paladinene som var med, greier å holde seg i live 2-3 minutter etter at alle andre er døde, og dreper mobsene.

 

Eller det mest vanlige....langsom wipe.....

Lenke til kommentar

Hvordan funker skjoldet egentlig? Ble ganket av en pala, men fikk han fort ned til 20%, da kommer skjold. Da trodde jeg at jeg ikke kunne bli truffet av ham så gikk for bandasje, men da inbiller jeg meg at han brukte to forskjellige spells for å gjøre skade på meg. Den ene var den Aoe-greia på bakken.

 

Er warlock selv.

Lenke til kommentar
det med at pala bruker HS er bare BullShitt..

bare noe folk har funnet ¨på for kødd pga de kan bruke det imens de har shieldet sitt på.

noen paladiner er gode i pvp men som regel sliter jeg ikke med dem.

da jeg spillte med magen sammen med en kompis(warlock) døde vi begge mot en pala :p

5163369[/snapback]

 

Jeg har sett divine shield + heartstone nok ganger til å vite at det ikke er tull :!:

Lenke til kommentar
Paladins er flotte å ha i gruppe hvis de gjør jobben sin (heal, rinse og buff), men i PvP er de litt lett mat for de fleste (Kanskje utenom druid, men det har jeg ikke prøvd etter 1.8)

feral druids og (noen) warlocks er de eneste jeg virkelig sliter mot egentlig.

 

tok nesten en rank 13 shaman en gang (ingen spesielle buffs eller debuffs) *stolt*. hadde det bare ikke vært for at han brukte ghostwolf vekk fra meg og satte seg ned å drakk og spiste, så skulle jeg tatt han :D

Lenke til kommentar

Druids er vel den letteste klassen... De lever av å outlaste folk, men de sliter med det mot en paladin gitt... Får som regel høre dette av sinte druids når jeg slår dem i duell:

 

"wtf, you heal yourself all the time, and still you don't run out of mana??"

 

Med 4400hp og 4400 mana + Judgement of Wisdom, Seal of Wisdom, og Blessing of Wisdom så blir det stress å outlaste en pally :)

Lenke til kommentar

det er ikke det feral druids gjør. ikke de jeg har møtt hvertfall. de begynner med catform som gjør mye dps. når de har fått meg til 20% går de i bearform og stunner meg. deretter bruker de moonfire og starfire til jeg er dø. det hele går ganske fort.

 

hvis jeg bruker bobla og healer meg opp igjen har de ingen problemer med å gjøre det hele om igjen.

 

druids som ikke er feral derimot, de er som du sier. kampen varer lenge. de går inn og ut av bearform. men til slutt dør de.

Lenke til kommentar
Jasså, er ikke paladin så underpowerd? :dontgetit:

Jeg som trodde de ble eid hardt av alt og alle, så sitter vennen min her og Eier nesten alle i PvP som en paladin. så han ta en mage som var 2 lvl's over han.

5049955[/snapback]

 

lvl 60 som spiller noen rolle da. Btw drepte en 60 mage da jeg var lvl 48 med magen min :)

5049983[/snapback]

 

tok 60 mage med min loladin på lvl 49

Endret av World Of Warcraft
Lenke til kommentar
Jasså, er ikke paladin så underpowerd? :dontgetit:

Jeg som trodde de ble eid hardt av alt og alle, så sitter vennen min her og Eier nesten alle i PvP som en paladin. så han ta en mage som var 2 lvl's over han.

5049955[/snapback]

 

lvl 60 som spiller noen rolle da. Btw drepte en 60 mage da jeg var lvl 48 med magen min :)

5049983[/snapback]

 

tok 60 mage med min loladin på lvl 49

5165148[/snapback]

han må ha skammsugd :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...