Gå til innhold

Spill innkjøp Oktober

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heisann!

Hva med at vi har en topic om spillinnkjøp? Det hadde jo vært litt kult.

Meninga med topicen er å få litt bedre orden på hvor folk handler fra, hvor det er billigst og rett og slett hvilke spill folk kjøper :)

Dere kan godt skrive hvor dere kjøpte spillene og pris.

Hva sier dere?

I oktober har jeg kjøpt:

- The Settlers - Heritage og Kings

- Ghost Recon Complete

og The Elder Scrolls 3 - Morrowind

Skal kjøpe 2 nye imorra :)

Endret av Fønki
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har jeg kjøpt inn av spill i Oktober:

-Star Wars: Rogue Squadron 3D

-Star Wars: X-wing Alliance

-Planetside

-Planetside: Core Combat

-Vampire The Masquerade: Redemption

-Painkiller: Battle out of hell

-Spiderman 2: The Game :ermm:

Skrevet
Dette er jo en ren telletraad, faa folk til aa skrive litt om spillene, saa blir ikke traaden stengt.

5010892[/snapback]

Jeg skjønner ikke helt hva folk mener med telletråd?

For å få opp counteren?

Herregud, hvem bryr seg om det.

Skrevet
Hva er nyttig med at man kan lese hva andre kjoeper seg?

Naar de kun skriver det og ikke skriver noe om spillene?

5010943[/snapback]

Nå har jeg redigert første innlegg og sagt at man kan fortelle hvor spillet er kjøpt å pris. :)

Skrevet

usedvanlig stille denne måneden,

bare kjøpt Spartan: Total Warrior på ps2.

og det er det, blir vel kanskje FEAR på meg senere denne måneden, har liksom blitt mest filmer og serier + airsoft utstyr på meg,

noe som er rart da jeg pleier å kjøpe en del spill.

Skrevet (endret)

Det har vel ikke vært så veldig mye som har kommet ut som jeg har hatt lyst på, men ett spill har det blitt. Og det etter omtale fra Gamer.no.

Earth 2160 omtale

Ble positivt overrasket av dette spillet (og er uenig i karakter 6 fra gamer.no, snarere 7 mener jeg). Kjøpte det i bunn og grunn for Skirmish, men liker det jeg har sett så langt av kampanjen også. Utrolig mange muligheter av strategiske art her. Det å kunne komponer unike enheter utifra hva du har forsket frem hittil er bare noe av det jeg falt for.

Endret av Desdichado
Skrevet

Har faktisk ikke kjøpt så magne spill i Oktober. Er ikke helt sikker, men jeg tror jeg kjøpte UFO: Aftermath i Oktober (eller Spetember).

Tross mye slakt som spillet har fått av brukere, likte jeg det veldig godt. Gleder emg til oppfølgeren, Aftershock. :)

Skrevet

F.E.A.R

CDON

359 kr

Kjøpte spillet fordi eg har gledet meg siden det blei annonsert, og etter å ha spilt SP og MP demoen var eg solgt.Grafikken er bra,samt en del flotte effekter og ikkje minst så elsker deg å blir skremt/føle seg truet av en fantasifull stemning i spill som i film.Fantastisk stemning God underholdning framover, dog eg har ikkje fått spillet enda.

Quake 4

CDON

409 kr

Elsket 2`ern og den feet musikkspor, morro å slakte strogger.Liker stemningen i de foregående spillene, litt forventninger til denne direkte oppfølgeren.Som mange andre kjøpte eg ikkje spillet pga. MP, som rett og slett har forklaringen det at eg liker ikkje feelingen fra Quake 3, og da denne mest sannsynlig er tilstede her også.Men kem veit, kansje eg dropper alt annet og satser på Q4? Lite sannsynlig.

Call of duty 2

CDON

409 kr

Det er ikkje til å legge skjul på at eg elsker og er fascinert av WW2 spill, og spesielt FPS typen.Har COD1 + UO orginalt, og derfor er det kjøpeplikt på dette spillet. Begge de to andre er konge i MP, og eg tviler ikkje på at COD2 også vil by på noe av det samme.SP opplevelsen er noe unik, da det skjer så mye på skjermen samtidig.Likte demoen meget bra, og eg håper spillet er fullt fart heile veien igjennom.

BIA:Earned In Blood

CDON

319 kr

Som sagt, liker WW2 spill, og eg elsket BIA, og måtte også ha dette i samlinga mi.en unik feeling i disse spillene,samt autensiteten tok meg med storm. AI er kraftig forbedra i dette spillet, og gir en mye bedre opplevelse fra det forrige.Ein favoritt!

Skrevet (endret)
[iC,17/10-2005 : 20:58]Fanken ta som du liker å bruke penger, Mala! :ohmy:

Glemte at jeg også har bestilt F.E.A.R.

Lurer på når det kommer, egentlig. :hmm:

5020805[/snapback]

Og dette er bare spillene, har en filmpakke fra play.com som er begynte å dumpe i postkassa mi :ermm:

Eg liker å ha de flotte DVD coverene i hylla mi eg, istede for de tørre kjedelig utbrente spilla med en lekker håndskreven tittel på :p Min samvittighet er lettet for evigheter fremover :w00t:

Endret av Mala
Skrevet

Burnout revenge

Doom 3

Anarchy online : alien invasion

Far cry instincts

Splinter cell 3

Fahrenheit

Ghost recoon 2

Splinter cell 2

Half life 2

God of war

F.E.A.R

Ikke så mange da men......

Skrevet

Sparer meg til november. Og hvis dere lurer på hva det blir, er det bare å se tråden om The Movies under Spill - pc...

;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...