Gå til innhold

AC/DC på Telenor Arena 18 februar og 15 juni 2009


sdf123

Anbefalte innlegg

Nytter hvertfall ikke å kjøpe billetter av vanlige folk/forumbrukere.. er jo ran på høylys dag.

 

Hvis du sikter til meg, så kan jeg jo skrive det jeg skrev til deg.

Jeg tenkte å selge billettene til pålydende, men da jeg fikk en som ville kjøpe de for mer enn det som er pålydende, så sier jeg jo ikke nei.

 

syns du heller kunne ha bytta de to telenor arena billettene med meg eg.. :D:p

 

ka tror dere sannsynligheten e for og få bytta de to billettene utenfor konsert arenaen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

FOLKENS!

 

For dere som ikke har billetter ligger det billetter ute på billettservice nå.. Jeg fikk i alle fall opp 4 ståplasser til Valle Hovin :)

 

Edit: Jeg gikk så langt at jeg reserverte 4 billetter i fem minutter (de er ikke reservert nå lenger, gjorde det bare for å sjekke), og gjorde det samme i to nettlesere til, og da var det i allefall 12 billetter.. Nå ligger det en del ute i alle fall.

 

Tenkte jeg bare skulle si ifra :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar
Er det kommet noe info om hvem som skal varme opp for AC/DC, sitter i håp om at det kan være Airbourne, det hadde vært fantastisk å få oppleve begge de bandene.

 

Airbourne hadde vært konge...veldig kjipt at ikke de er med......men har sett de før på klubbscene på Hard Rock Cafe, Surfers Paradise..Australia....helt sinnsykt

Lenke til kommentar
då blir da telenor arena på meg og.. :)

 

noe mer nytt om oppvarmings band?

Hvor mye måtte du ut med? Stå eller sitte?

 

e ståplasser.. betalte ingenting.. fikk bytta mine to valle hovin billetter med en annen som ikkje kunne gå i februar.

La du ut annonse på Finn?

 

ja, det gjorde eg..

har sendt en del mail te folk inne på finn og om og få bytte. men ingen som ville bytte. bortsett fra 1 men han ville ha 500kr pr billett i tillegg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...