Gå til innhold

[løst]Min "lille" samling av feil


Anbefalte innlegg

poster ikke dritt, synes jeg har et meget godt poeng i det jeg sier.

 

er det ikke litt old fashion og ikke tillate litt engelsk bruk nå til dags? det er jo tross alt en stor del av det dagligdagse språk og spesiellt blandt den yngre målgruppe som må kunne sies å våre majoriteten her.

 

jeg føler hvertfall det er naturlig når det er et datanettsted (eller var hovedsakelig det i utgangspunktet) og engelsk er jo en stor del av dataspråket.

 

når siden i tillegg har et engelsk navn så sier det seg jo selv..

 

det plager hvertfall ikke meg at det fortsatt heter quote og reply osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er gjort en god jobb. Problemet med denne siden er at det er vanskelig å se hva som er gjort - ikke alle som er på hardware (og kanskje ikke alle i denne tråden?) har grunnlag for å uttale seg om hva som er gjort. Jeg vil si det er gjort en god jobb, fordi jeg vet hva som sansynligvis har vært gjort. Jeg synes derfor det er direkte smålig av noen av dere å komme med forkastelige uttalelser. Toppen av kransekaken blir hvis noen vil argumentere mot dette innlegget.

Så - på bakgrunn av det _jeg_ vet om å sette opp et forum, synes jeg det er gjort en god jobb, og jeg håper hardware-folka gjør denne versjonen ferdig og bugfree før de starter på en ny versjon. For den vanlige bruker er det nemlig en del som kan forbedres. Men etter målestokken til utvikleren er mye allerede gjort, så det som brukere ser på som store mangler, er faktisk en detalj.

Lenke til kommentar
Jeg synes det er gjort en god jobb. Problemet med denne siden er at det er vanskelig å se hva som er gjort - ikke alle som er på hardware (og kanskje ikke alle i denne tråden?) har grunnlag for å uttale seg om hva som er gjort. Jeg vil si det er gjort en god jobb, fordi jeg vet hva som sansynligvis har vært gjort. Jeg synes derfor det er direkte smålig av noen av dere å komme med forkastelige uttalelser. Toppen av kransekaken blir hvis noen vil argumentere mot dette innlegget.

Så - på bakgrunn av det _jeg_ vet om å sette opp et forum, synes jeg det er gjort en god jobb, og jeg håper hardware-folka gjør denne versjonen ferdig og bugfree før de starter på en ny versjon. For den vanlige bruker er det nemlig en del som kan forbedres. Men etter målestokken til utvikleren er mye allerede gjort, så det som brukere ser på som store mangler, er faktisk en detalj.

5001459[/snapback]

Jeg håper ikke du sikter til meg nå? Under betatestingen har jeg rapportert mange feil, og flere av disse har ikke blitt fikset. Derfor rapporterer jeg de på nytt, samt noen nye. Det er kun for å hjelpe drift!

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Mens vi allikevel har rettet fokuset mot småfeil:

Er det mulig å redusere bruken av linjeskift i mailene litt? Det er irriterende når det nesten er 3 eller 4 linjer mellom hver setning.

Ernie,

 

 

 

Dolce_vita har akkurat skrevet et svar til et emne som du abonnerer på, kalt "Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )".

 

 

 

Du finner emnet her:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost

 

 

 

Det kan være at det er kommet flere svar til dette emnet, men bare 1 e-post er sendt pr forumbesøk for hver tråd du abonnerer på.

Dette er for å begrense antall e-post som blir sendt til din innboks.

 

 

 

Stopp abonnement:

 

--------------

 

 

 

Du kan stoppe abonnementet når som helst ved å logge på ditt kontrollpanel, og klikke på "Vis emner".

 

Hilsen,

 

 

 

Forum-teamet.

 

https://www.diskusjon.no/index.php

 

Burde vel ikke være vanskelig å ende opp med f.eks

Ernie,

 

Dolce_vita har akkurat skrevet et svar til et emne som du abonnerer på, kalt "Post ditt bakgrunnsbilde her! ( Ikke desktop )".

 

Du finner emnet her:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...view=getnewpost

 

Det kan være at det er kommet flere svar til dette emnet, men bare 1 e-post er sendt pr forumbesøk for hver tråd du abonnerer på.

Dette er for å begrense antall e-post som blir sendt til din innboks.

 

Stopp abonnement:

--------------

Du kan stoppe abonnementet når som helst ved å logge på ditt kontrollpanel, og klikke på "Vis emner".

 

Hilsen,

Forum-teamet.

https://www.diskusjon.no/index.php

eller hva? :)

 

En ting som også bør rettes er :) Den er ikke transparent.

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke antall innlegg på brukerne lenger, hvordan får jeg skrudd på dette eller er det deaktivert? Vil se det! :p

5001551[/snapback]

Bytt til en av de andre temaene (skins). Det er aktivert på Diskusjon.no-versjonen blant annet. Som forsåvidt burde hete tema eller noe slikt i den norske versjonen.

 

Det er ikke en apostrof (forskjell på ' og ´)  og så vidt jeg vet trenger du ikke bruke "acute accent" (kom ikke helt på hva det het på norsk nei heh)...

4999020[/snapback]

Aksant heter det vel på norsk. Når vi først er igang, heter det vel «diskutér» og ikke «diskuter» (tittelen på flere kategorier), og «underfora» og ikke «underforum» (ett forum - flere fora). Ellers støtter jeg @kd i at det enten bør være engelsk eller norsk.

 

Edit: «Oppdatér post», framfor «Oppdater post».

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar
Det gjør i utgangspunktet ikke det for meg heller, men jeg synes at det burde være norske knapper når alt annet (menyen osv.) er skrevet på norsk.

5001300[/snapback]

 

Jeg sendte de norske knapper, sammen med den norske oversettelsen til det forrige forumet. Men det var kun oversettelsen de valgte å bruke. De norske knappene ble av en eller annen grunn ikke brukt... :ohmy: (i alle fall ikke på ipb skinnet)

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar

@kd syntes du bør roe deg ned litt og slappe av, for det første så betaler ingen for å poste på forumet, så vi er på ingen måte "entitled" til noe av det du sier.

 

For det andre så tar alt sin tid, faktisk arbeid må gjøres bak dette, mye php koding og grafikk modifisering, man kan ikke få alt man vil ha på en sølvtallerken med en gang.

 

Uansett, drift har gjort en kjempebra jobb ved og ta ut av fritiden sin for å lage dette, så good job.

Lenke til kommentar

Det er viktig og komme med bugger slik @kd gjør, hvordan kan de ellers vite om dem? Skal vi vente og vente og 'kanskje' se om tingene er fikset?

 

Det beste med denne versjonen synes jeg er at det er så rent og pent , og da ødelegger det med ett par småfeil hele veien. :)

 

Jeg får hele tiden når jeg går inn på en tråd eller emne, så kommer trådene under menyen, laaangt nedover sida.. merkelig.. :dontgetit:

 

EDIT: Følger ikke avataren over? For nå er jo den plutselig vekk.. Min iallefall :hmm:

EDIT2: Glemm det:P Personlig server feil tror jeg.... :innocent:

Endret av HoaXed
Lenke til kommentar
EDIT: Følger ikke avataren over? For nå er jo den plutselig vekk.. Min iallefall :hmm:

Glemm det:P Personlig server feil tror jeg....  :innocent:

5002457[/snapback]

 

Merkelig, i kontrolpanelet kan jeg se avateren, men ikke på postene mine? Hva er feil.. :hmm:

5003416[/snapback]

Det ser ikke ut til at avataren din ligger på webhotellet ditt i det hele tatt. Grunnen til at du ser avataren din i kontrollpanelet er muligens fordi den fortsatt ligger algret i cachen din.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...