Gå til innhold

[løst]Min "lille" samling av feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Får en litt merkelig feil på denne siden.

5025804[/snapback]

Vaff?!? :blink:

 

Hvis en bruker har skrevet et langt bosted, så bugger det i Diskusjon.no-skinnet:

5025813[/snapback]

Hadde denne personen bare hatt mellomrom mellom sted og /, så hadde ikke dette vært noe problem. Men en ting som er irriterende er når brukere har så lange stedsbeskrivelser at de øker lengden nedover..

 

 

Og en ny feil fra meg: tidligere idag kunne jeg ikke starte nye tråder.. Samme hvor lang emnetittelen var så fikk jeg denne beskjeden:

 

 

Etter en liten stund gikk det å lage nye tråder igjen, men da var det ikke mulig med emnebeskrivelse.. en liten stund etter dette igjen var alt som det skulle igjen.

Lenke til kommentar
Under blogginnstillinger står det "Tillat gjester å se bloggen din?

Dette har ingen effekt hvis din blog er privat." Blogg skal skrives med to G-er. Uansett er det ikke spesielt mye vits å ha den linjen der, ettersom muligheten for privat blogg er deaktivert.

5027434[/snapback]

Fikset.

 

Ved for eksempel "Tilbakemeldinger til Programmer.no" står det "Videreførte treff". Treff er vel ikke akkurat det ordet som passer best i denne sammenhengen... "videreførte klikk" er nok bedre.

5027619[/snapback]

Fikset.

 

Med Hardware.no-Dynamisk skin, mangler det en link til "Tester", og det er to  linker til "Bruktmarked, hvor av den ene går til "Prisguide"... :hmm:

5010078[/snapback]

Fikset.

 

- Det heter ikke "Lo-Fi versjon", men "Lo-Fi-versjon" elns.

5010724[/snapback]

Fikset.

 

Jeg får stadig samme feil på forumet ved bruk av Diskusjon.no-skinnet og IE6.

5010771[/snapback]

Dette problemet skal nå ha blitt løst. Faktisk var det ikke et problem med vår kode, det var Float drop-bugget i IE6. Vi har nå løst problemet med å gå bort fra floats, og plassere menyen absolutt inni en relativ wrapper som inneholder både menyen og selve forumdelen. Hipp hurra for IE6.

 

Hadde denne personen bare hatt mellomrom mellom sted og /, så hadde ikke dette vært noe problem. Men en ting som er irriterende er når brukere har så lange stedsbeskrivelser at de øker lengden nedover..

5025895[/snapback]

Helt korrekt. Dette er noe vi vil endre manuelt hos brukere etterhvert som vi blir oppmerksomme på det, da det ikke er noe vi kan gjøre teknisk for å forhindre dette. Det er samme problemstilling som når man poster et bilde som sprenger rammene. Et sammenhengende ord vil også sprenge rammene.
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som vil ha

GRUPPE: Admin

Innlegg: 37

Registrert: 06/09-2003

Fra: Oslo

Bruker nr.: 32050

endret til noe ala:

Registrert: 06/09-2003

Innlegg: 37

Fra: Oslo

:hmm:

 

Dette gjelder vel da de fleste skinns sett bort fra hardware.no variantene (kunne gjerne hatt registrert, ant. innlegg og fra i hardware.no skinnene også :)) Kunne også tenke meg en strengere grense på antall tegn som er mulig og ha i "Fra"/bosted beskrivelsen.

 

Edit:

T.d. har Acolyt3 virkelig tatt den helt ut:

post-25282-1129748037_thumb.jpg

Endret av am3k
Lenke til kommentar

- Det står "Dine "Om Meg" innstillinger". "Dine "Om Meg"-innstillinger" er riktig norsk.

 

Jeg må fortsatt akseptere alle kommentarer på bloggen min, selv om jeg har satt på at alle kommentarer skal godkjennes. Jeg synes også at det burde være en side hvor jeg kan se alle kommentarer som venter på godkjenning, slik at jeg slipper e-postvarsling eller å gå gjennom kommentartråden til hvert eneste blogginnlegg.

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Endelig fått logget inn på forumet etter maaange forsøk :thumbdown: Jævela ustabilt mener jeg da.Fikk heller ikke beskjed om at det skulle være nedetid på forumet i dag :mad: Dette er for dårlig HW.Personelig synes jeg det gamle forumet var mer enn bra nok.Stabilt var det også :thumbup: Men men det blir vel bedre etterhvert :w00t: Men denne ustabiliteten er J....g irriterende så det burde de fikse kjapt.Slenger opp et par bilder også

 

user posted image

 

user posted image

Lenke til kommentar

Tillater meg å poste en liten feil i tråden din. Vet ikke om den er rapportert før.

På listen over "Mine innlegg" overlapper av og til linkene for sidevalg i lange tråder andre linker. Lettest å forklare med et bilde:

post-10281-1129860083_thumb.jpg

Av og til dekker det enda mer av teksten slik at det blir vanskelig å treffe når jeg skal trykke på dem. Jeg bruker firefox.

Endret av oro2
Lenke til kommentar
Tillater meg å poste en liten feil i tråden din. Vet ikke om den er rapportert før.

På listen over "Mine innlegg" overlapper av og til linkene for sidevalg i lange tråder andre linker. Lettest å forklare med et bilde:

post-10281-1129860083_thumb.jpg

Av og til dekker det enda mer av teksten slik at det blir vanskelig å treffe når jeg skal trykke på dem. Jeg bruker firefox.

5037252[/snapback]

Jupp, jeg har rapportert det. Det skjer (så vidt jeg vet) kun ved Diskusjon.no-skinnet.

Lenke til kommentar
Tror du har en fin fremtid som norsklærer jeg! :fun:

5034951[/snapback]

Det tror ikke jeg...

 

Språklige feil:

- Det skrives "markér", ikke "marker". "Marker alle poster som lest" gir meg assosiasjoner til meitemarker. I tillegg skal det stå tråder, ikke poster.

- Det heter "sortér", ikke "sorter". Som i "sorter detaljer etter".

4998926[/snapback]

Det er faktisk mer riktig norsk å ikke ha apostrofer (med enkelte få unntak). Det er i hvert fall ikke feil å ikke ha det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...