Gå til innhold

[løst]Min "lille" samling av feil


Anbefalte innlegg

OK.no-skinet er boksen med 'Motta epost-varsel ved nye innlegg' haket av som standard i 'Fast replay'. Det skaper frustrasjon hos meg. :(

(ca. 10-20 abbonementer jeg ikke vil ha)

 

Edit: Kom det et nytt OK.no-skin nettopp? Vet ikke helt om jeg liker det jeg ser ihvertfall. Synes det ble litt for mørkt og blasst.

 

Men default-merkingen på boksen jeg egentlig nevnte er vekke. :thumbup:

 

Edit2: Ehh...ble visst plutselig switchet over til beta-skinet til OK.no ja. :hmm:

Endret av endrebjorsvik89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant en feil i knappen som skal føre til første uleste innlegg i en post.

Title på linjen er "Goto last unread", og det blir vel "Gå til siste uleste innlegg", som igjen vil si det siste innlegget i posten ? Skal vel være "Goto first unread", eller helst "Gå til første uleste post"

 

Mulig dette er nevnt før, da.

 

EDIT: For det er vel riktig at den linken skal ta deg til det første uleste innlegget i posten ?

Endret av kakkle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+6132

Retning skrives nå med en t, og dette skal være retningslinjer. I følge linkene dine @kd kommer det:

 

Vi har dessverre ingen informasjon om ordet 'rettningslinjer' i bokmålsdatabasen verken i ordlistene eller i ordboka.

 

retningslinjer substantiv hunnkjønn, flertall, ubestemt form retningslinje

retningslinjer substantiv hannkjønn, flertall, ubestemt form retningslinje

~linje plan, prinsipp partiets r-r .

Lenke til kommentar

Eneste jeg ser her er en diskusjon om 2 ord som allerede er rett skrevet.

 

 

Edit: Kom det et nytt OK.no-skin nettopp? Vet ikke helt om jeg liker det jeg ser ihvertfall. Synes det ble litt for mørkt og blasst.

 

Men default-merkingen på boksen jeg egentlig nevnte er vekke.

 

Edit2: Ehh...ble visst plutselig switchet over til beta-skinet til OK.no ja.

Da er det jo bare å slå det av da:

https://www.diskusjon.no/index.php?act=UserCP&CODE=02

Lenke til kommentar
Nå i det siste har jeg flere ganger fått en helt hvit og tom side når jeg poster en post. Postene har allikevel blitt postet, men det er fortsatt irriterende. Det er samme feil som oppstod etter forumoppgraderingen. Bruker Diskusjon.no-skinnet.

5204596[/snapback]

Jeg har i den siste tiden fått samme feil, men ikke kun når jeg poster, det kan komme når jeg går inn på tråder, går ut av tråder, trykker på "Siste 24 timer", søker på forumet, osv..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...