Gå til innhold

[løst]Min "lille" samling av feil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har skrevet maskinvaren min inn i kontrollpanelet under "Min maskinvare", men denne kommer ikke opp når jeg går inn i profilen ved å trykke på navnet mitt.

 

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg må lete for å finne det?

 

Videre er det et område som heter "ytterligere informasjon" når man trykker på navnet, men jeg finner ingen steder jeg kan fylle inn informasjon dit i kontrollpanelet.

 

Er det noen som kan fortelle meg hvor jeg finner det?

 

Jeg bruker HW dynamisk i Opera 8.5

 

Mvh.

Valentino

Lenke til kommentar

Hmm.. nå har det skjedd noe rart. Når jeg klikker på linken der det står "Forum" kommer jeg til en oversikt der det er to "Bil og motor"-kategorier, og den ene av dem åpnes automatisk. Burde ikke alle kategoriene i så fall åpnes automatisk? Og hvorfor er det to "Bil og motor"-kategorier?

 

Edit: Ingen andre kategorier viser underforaene - ikke en gang om man klikker på plusstegnet. Det gjelder bare denne ekstra "Bil og motor"-kategorien

Endret av KaYcH
Lenke til kommentar
Hver gang jeg poster eller svarer havner alt nedenfor skjermen , ser kun blanke ark og man tror man har gjort noe feil helt til man scroller ned og finner tråden langt nede på siden .  :hmm:

Kanskje postene er tunge å lese?

5012815[/snapback]

Dette skjer ved lav oppløsning og ved bruk av IE, har jeg funnet ut.

Lenke til kommentar
Dette skjer ved lav oppløsning og ved bruk av IE, har jeg funnet ut.

5013638[/snapback]

Har IE, men 1280x1024 oppløsning. At ting blir problemer med IE er rart, IE står vel statistisk sett for 80-90% av alle treff her og forumet burde i allefall støtte IE 100%.

Det gjenstår nok en del arbeid for å få forumet fra 95% ferdig til 100% ville jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...