Gå til innhold

"Dødelig Våpen", Din mening?

glad

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

jeg har sett alle dødelig våpen filemene,de er bare konge spesielt han negern han

er morsom.

ka dokker synes??

;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte ikke de første filmene, ettersom jeg synes Mel Gibosn så ut som en middelmodig rocker i midtlivskrisa :realmad: Men i 4ern hvor han ser "anstendig" ut, er en bra film :)

Skrevet

Jeg liker egentlig alle veldig godt! Dødlig Våpen -serien, og Beverly Hills Cop -serien er to serier som står igjen om et par høydepunkter i action-komedie -kategorien fra når jeg var yngre!

:thumbup:

Skrevet
Actionkomedie på sitt aller beste. :)

Exacly! Var favorittfilmene mine da jeg var yngre, men når jeg har vokst, og min kritiskesans har blitt styrket, så kan jeg se alle klisjèene der på en mils avstand. Fortsatt en fet film! Sett den tusenvis av ganger, har Dødligvåpen 2 og 4 på DVD, og 1 og 3 på VHS ;)

Skrevet (endret)

har alle på dvd. 2eren er faktisk bedre en 1neren noe som er veldig skjeldent.

lett action men mye humor, lagde mange av klisjèene man ser i dagens action filmer..

Endret av gunfreak19
Skrevet
Actionkomedie på sitt aller beste. :)

4998252[/snapback]

Action komedier med spydige kommentarer er noe av det beste jeg vet. Sånn som "The last boy scout"

Motherfucker, if you wanna fuck her you gotta slap her thigh and ride the wave in. Now I'm saying she's fat, her high school picture was an aerial shot.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...