Gå til innhold

Mystiske bilder hos Blizzard (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jaja, designet er ok nok det. Men liksom ikke noe stort for min del. Men det som er stort for min del er ryktene om at Blizzard har jobbet med noe i skjul i et par år nå, og ikke enda avslørt hva det er. Jeg selger bestemor for et nytt Starcraft-spill ... et nytt RTS av Blizzard i det hele tatt. Og for all del, World of Starcraft. (da ryker bestefar også)

Lenke til kommentar

Det var da et godt design det der.. Prøvde febrilsk å se om det var et skjult budskap i all den binaryteksten jeg :grin::p Men blizzard kokte fansen litt for mye...

 

btw, jeg gikk inn på www.battle.net/index.shtml akkurat litt før den fuglen flytta seg.. Tenk hvis jeg var den første til å se den nye siden :p

Og bare for at folk skal sammenligne:

www.battle.net/index.shtml (og jo www.battle.net )

www.battle.net/index2.shtml

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing.

So do I ... so do I.

Jeg prøvde forresten også å oversette binærkoden, men den var bare random.

Pluss at jeg faktisk ble skikkelig skuffet etterpå.... haha nerd vet du!

 

:blush:

Jupp, tror nok at en del av oss prøvde å få noe ut av binærkode oversetting, men akk nei. Ble jo litt skuffet jeg og da, når det bare var en masse rare tegn og greier. :!:

Lenke til kommentar
tror fortsatt det er noe stort på gang, dette er bare teasing.

So do I ... so do I.

Jeg prøvde forresten også å oversette binærkoden, men den var bare random.

Pluss at jeg faktisk ble skikkelig skuffet etterpå.... haha nerd vet du!

 

:blush:

Det kan jo hende vi bare skulle ta den merka teksten... :hmm: Eller den koden som viste "NO WAI".

 

Lastet ned kildekoden, når den fuglen var der forresten, hvis noen kan finne ut noe interessant :D .

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...