Gå til innhold

Mystiske bilder hos Blizzard (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som finner noe ut av kildekoden? :D

 

Hva synes dere forresten om følgende setting..?

1. Blizzrd røper at noe vil skje. Og får masse PR.

2. Blizzard røper et nytt design, fans som håpet på noe større blir skuffet.

3. Ikke lenge etterpå kommer det en gedigen nyhet. Som gjør at Blizzard får enda mer PR, enn de ville gjort ved bare å slippe den store nyheten...

 

Vi får håpe ;)

 

EDIT: Kildekoden jeg snakker om (når den fuglen var der) kan man se i mitt forrrige innlegg.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
Noen som finner noe ut av kildekoden? :D

 

Hva synes dere forresten om følgende setting..?

1. Blizzrd røper at noe vil skje. Og får masse PR.

2. Blizzard røper et nytt design, fans som håpet på noe større blir skuffet.

3. Ikke lenge etterpå kommer det en gedigen nyhet. Som gjør at Blizzard får enda mer PR, enn de ville gjort ved bare å slippe den store nyheten...

 

Vi får håpe ;)

Ja, det kunne jo tenkes. Blizzard har jo alltid vært noen ringrever. :)

Lenke til kommentar

Diablo II er tidløst, da. Det kunne ha vært bedre, men det kunne gjøres med en enkel ekspansjon. Grafikken er helt kurant fremdeles. Dessuten, hvilke store djevler er det som ikke er kverka ennå, og hvordan skulle Blizzard kunne gjøre treeren stort "dypere", slik at det blir interessant med en oppfølger? Nei, jeg stemmer for et StarCraft-spill.

Lenke til kommentar
Diablo II er tidløst, da. Det kunne ha vært bedre, men det kunne gjøres med en enkel ekspansjon. Grafikken er helt kurant fremdeles. Dessuten, hvilke store djevler er det som ikke er kverka ennå, og hvordan skulle Blizzard kunne gjøre treeren stort "dypere", slik at det blir interessant med en oppfølger? Nei, jeg stemmer for et StarCraft-spill.

Hadde ikke blitt lei meg om det hadde kommet et Diablo III uansett jeg da men...

 

De kunne oppgradert grafikken kilo eller evt. gått over til 3D... Er Diablo et MMORPG spill forresten?

Lenke til kommentar

Nei, diablo (II?)er ikke et mmorpg. Det finnes både enspiller og flerspiller. MAn spiller da mot datastyrte monstre, i en ganske stor hack and slash stil. Det blir å løpe rundt og kverke onde skapninger, noe som forsåvidt er ganske gøy. Grafikken er jo helt kurrant, men ingen som har noe imot forbedringer? Personlig kunne jeg jo tenkte meg et nytt Diablo, men spørsmålet er da om Blizzard greier å få samme stemmningen inn i spillet som i de tidligere versjoner av spillet. Et annet spørsmål er jo om det noe historie igjen å ta av. Ellers må de jo plutselig la Diablo eller noe slikt vålne opp igjen, noe som hadde vært teit. Så jeg vet egentlig ikke helt jeg.

 

Et Starcraft 2 ville jo bare vært knall. Det er lett å lage historie til det, det vil selge som varmt hvetebrød. Altså burde jo Blizzard lage noe slikt. Dog er alle mine forhåpninger om en større annonsering borte vekk. Jeg tror Blizard har gjort det mange Blizz-fans har fryktet. De har dratt en arrogant spøk!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...