Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bestilte et Canon Ixus 50 for dama på lørdag, før jeg fikk vite om blåmandagen. Varen skal hentes i Sandefjord. Dersom dette kommer på tilbud, er det mulig å bestille et kamera til, og så bruke angreretten direkte når jeg står i Sandefjord og skal hente kameraet?

Ja, det kan du.

Lenke til kommentar

Får ikke endret tidspunkt for levering.. Kanskje litt sein i tankegangen så tidlig på dagen. Er det "Levering/betalingsmåte" man liksom skal få endre tidspunkt for levering ? Finner ingen slike alternativer der

 

edit: glem det.. fant den under vis varer :)

Endret av BremnesX
Lenke til kommentar

Står på netshop sine sider:

"Hvis du ønsker å ta del i flere av Netshop’s tilbud utover dagen, kan du sette leveringsdatoen på ordren din til i morgen, og deretter supplere din ordre via telefon til vår Salgsavdeling – Salg: 33 42 22 22"

 

Vil det si at man egentlig må velge leveringsdato til onsdag 5 okt? Fordi man må jo tross alt ringe dit i morgen og spørre om de kan slå alt sammen til en pakke.

 

Hvordan fungerer det forresten. Man må altså ta servicepakke hvis man vil benytte seg av "suppleringen"?

Lenke til kommentar
Står på netshop sine sider:

"Hvis du ønsker å ta del i flere av Netshop’s tilbud utover dagen, kan du sette leveringsdatoen på ordren din til i morgen, og deretter supplere din ordre via telefon til vår Salgsavdeling – Salg: 33 42 22 22"

 

Vil det si at man egentlig må velge leveringsdato til onsdag 5 okt? Fordi man må jo tross alt ringe dit i morgen og spørre om de kan slå alt sammen til en pakke.

 

Hvordan fungerer det forresten. Man må altså ta servicepakke hvis man vil benytte seg av "suppleringen"?

Kan vel velge "Hjem på døren" eller "Serivepakke".

Derfor du burde sette den en dag fremover i tid er hvis du finner noe artig kl. 16 f.eks. og da er det greit å slå sammen ordrene og det kan Netshop gjøre på tlf. i morra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...