Gå til innhold

Netshop Blåmandag - tilbud hver time!


Anbefalte innlegg

Hver time med start kl. 09.00 på mandag 03/10 vil netshop legge ut cirka fire varer. Den påfølgende time vil nye fire tilbud bli fremvist på vår webside. Dette vil pågå helt frem til midnatt. Alle tilbud er kun gyldig i gitt tidsperiode og man har ikke mulighet til å få varen til tilbudspris når klokken starter en ny time og varesalg. Har du derimot gått glipp av et tilbud så kan tilbudet dukke opp igjen senere på dagen. Hvilken varer dette er har Netshop ikke forhåndsdefinert, så du må følge med når nye tilbud blir lagt ut.

 

Netshop vil ved hjelp av en banner på forsiden ha nedtelling til når neste timesalg starter. Ved hjelp av denne banneren har du tilgang til å se de foreliggende tilbud for den aktuelle time. Når nytt timesalg starter vil varene på denne siden forandre seg.

 

Informasjonssiden om blåmandag

 

Skattekartet

 

NEC 20,1" LCD MultiSync 2080UX+BK

kr 6 595,00

http://www.netshop.no/aspx/login.aspx?Retu...d3015&plid=3015

 

3Com trådløst nettverkskort USB 2.0

kr 249,00

http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=5158

Endret av datating
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Reklame på forumet  :thumbdown:

Greit å få vite dette, men jeg tror nok at noen kommer til å stenge denne rimelig raskt.

Ser ikke helt et problem i denne posten da det var faktisk mange som likte tilbudene som var forrigje gang, dermed er dette en bra tips for den som ikke er ofte innom webshoppene /hw.no men leser forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

hvorfor i all verden skal man stenge denne tråden ?

forrige gang netshop hadde blåmandag så utviklet det seg til å bli en gedigen tråd hvor man la ut alt av tilbud og hint slik at det skulle bli enklest mulig for oss forbrukere. er det negativt ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
Det er en ting hvis jeg surfer innom Netshops side og kommer over dette og velger å tipse alle andre på forumet. Det er tips, dette er reklame.

eh ? dette er da ingenting annet enn et tips.

fikk selv mail fra netshop om blåmandag, hadde tenkt til å lage topic om det da jeg så at det allerede eksisterte et slikt topic.

Lenke til kommentar
Det er en ting hvis jeg surfer innom Netshops side og kommer over dette og velger å tipse alle andre på forumet. Det er tips, dette er reklame.

Nei.

Dette er et tips fra en bruker av hw.no forumet om at Netshop kommer til å ha dette tilbudet i morgen.

Forsåvidt så finnes det ikke så mange andre måter å tipse brukerne av hw.no forumet på enn å lage en post om tilbudet.

 

Hadde derimot vært reklame om webshoppen selv hadde gått inn og laget mange Tråder angående de flotte tilbudene deres.

Lenke til kommentar

På en måte er jeg enig i at dette er reklame, på en annen måte ikke.

Det er mer som en opplysning om at i morgen blir det full balluba fra kl 9.00.

Hadde de derimot gått ut med spesifikke tilbud, så ville jeg kalt det reklame.

 

Husker uansett sist gang, det var helt sykt fett. Husker at det var en som prøvde å få en spesiell ting billigere. Endte med at Netshop satte opp prisen, bare for å plage han. (Tror dog at de sendte en privat melding til han der han fikk litt bedre tilbud :))

 

Uansett, dersom denne tråden blir stengt (av noe tåplige grunner), så tror jeg mange, deriblandt meg, er villige til å ta på oss "ansvaret" om å lage en ny tråd der vi kan prøve å kommunisere med netshop i morgen. (Dette i seg selv er nok en grunn til at det er tåpelig å stenge denne tråden)

Lenke til kommentar
det er jo ikke netshop som har lagd denne tråden, så jeg ser ikke helt problemet.

Fikk litt inntrykk av at datating jobbet der, til jeg leste om igjen og antok at dette er copy 'n' paste fra mailen de visstnok skal ha sendt ut. (HVORFOR FIKK IKKE JEG DENNE MAILEN KANSKJE? JEG ER PÅMELDT! GRR!)

 

Tenkte jeg like gjerne kunne starte å etterspørre tilbud, man vet jo aldri!

(Fillern, nå kan jeg ikke sove lenge i morgen. Tar ikke sjansen på å misse noe bra!)

 

Jeg har lenge siklet på denne :

Zalman reserator 1 plus

Dersom prisen går litt under 2000, så skal jeg gladlig vifte med VISAkortet.

Endret av Nazgul
Lenke til kommentar
Malvado  Skrevet 02/10/2005 : 19:10

 

QUOTE (hainz @ 02/10/2005 : 20:08)

Det er en ting hvis jeg surfer innom Netshops side og kommer over dette og velger å tipse alle andre på forumet. Det er tips, dette er reklame.

 

Nei.

Dette er et tips fra en bruker av hw.no forumet om at Netshop kommer til å ha dette tilbudet i morgen.

Forsåvidt så finnes det ikke så mange andre måter å tipse brukerne av hw.no forumet på enn å lage en post om tilbudet.

 

Hadde derimot vært reklame om webshoppen selv hadde gått inn og laget mange Tråder angående de flotte tilbudene deres.

 

Vel, er det et quote eller ikke? Det ser ikke ut som et. Vet ikke om denne brukeren har tilknytning til netshop eller ei, Iogmed at han ikke bruker quote går jeg utifra at dete er hans ord.

Lenke til kommentar
King_mephisto  Skrevet 02/10/2005 : 19:25

  virker som datating ctrl+v'a den... http://www.netshop.no/aspx/publisher/showa...e.aspx?aid=3679

 

Dessuten er gutten født i 1988, tviler på at noen der er født da...

 

Ja da tror jeg vi går utifra det. Synes det var bare rart når en såpass erfaren forumbruker ikke bruker quote. Kult hvis han hadde fulgt med på tråden sin og avklart det da. men men. Sorry for ståhei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...